W przypadku szukania pracy lub gdy chcecie otworzyć firmę - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRACA DLA KOBIET - POPULARNE ZAWODY, PRACA NA ETACIE, WŁASNA FIRMA » W przypadku szukania pracy lub gdy chcecie otworzyć firmę

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

1 Ostatnio edytowany przez taka_ja (2010-12-22 19:12:10)

Temat: W przypadku szukania pracy lub gdy chcecie otworzyć firmę

Witam

Jestem na tym forum od niedawna smile mogę pomóc w szukaniu pracy, lub zaoferować pomoc w postaci stworzenia strony internetowej lub pomocy w przygotowaniu materiałów poligraficznych. Na rynku jestem od 12 lat mogę poszczycić się całkiem okazałym portfolio. Z zawodu jestem plastykiem projektuje dla dużych i małych firm.
Nie od dziś wiadomo że dobra reklama dźwignią handlu, jeśli macie pomysł na otworzenie biznesu strona internetowa na pewno wam w tym pomoże na początek. Jeśli nie macie pomysłu na znalezienie pracy mogę doradzić, czasami wystarczy pomysł na siebie. Np. Opieka nad dziećmi dziś można zarobić ok 1500 zł i wzwyż zależy jaki region, dobra strona internetowa w tym przypadku oraz dobre referencje trochę rozreklamowania jej i można znaleźć całkiem fajną prace.

Ostatnio zastanawiam się nad stworzeniem portalu coś w stylu dobra gosposia, sprzątanie i gotowanie, dobra stawka godzinowa, ale można stworzyć również taka stronę indywidualną i ja dobrze rozreklamować. Wszystkie osobę które byłby zainteresowane lub mają jakiś inny pomysł na siebie zapraszam do dyskusji. Może razem wspólnymi siłami coś podziałami w tym temacie tongue.

pozdrawiam smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: W przypadku szukania pracy lub gdy chcecie otworzyć firmę

Witaj