Jestem nauczycielką języka hiszpańskiego w szkole językowej. Od marca prowadzę zajęcia z pewną grupą, w tym 2 osoby to małżeństwo po 40. Ostatnio podszedł do mnie po zajęciach facet którego żona również uczęszcza na zajęcia i zapytał mi się czy nie chciałabym jechać z nim za 2 tygodnie do miasta położonego o 50 km od mojego jako tłumacz, bo on pracuje z Hiszpanami i będzie miał jakieś luźne spotkanie przy obiedzie z klientem ale się nie dogada. Twierdzi że ogólnie się po angielsku porozumiewają, ale bardziej w piśmie niż w mowie i mają blokadę żeby mówić po angielsku. Więc chciałby kogoś mieć do tłumaczenia. Czy zgodzilibyście się na takie coś, żeby jechać z obcym facetem, na dodatek żonatym 50 km ? Dodam, że czasami mam wrażenie, że ten facet podczas lekcji się często uśmiecha kiedy o coś go pytam i mam takie dziwne wrażenie, że może mu wpadłam w oko. Na dodatek wie że jestem singielką, bo kiedyś opowiedziałam o tym na zajęciach przy okazji tematu o stanie cywilnym. Powiedziałam że dam mu odpowiedź do przyszłego tygodnia, ale zastanawiam się mocno na tym.
2 2024-08-13 23:10:03 Ostatnio edytowany przez wieka (2024-08-13 23:14:25)
Jak dla mnie to ściema.
Będzie miał luźne spotkanie przy obiedzie... z tą blokadą to też dobre