26 lat i sama - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 32 ]

Temat: 26 lat i sama

Tak wiem, że to nie dużo, tak wiem, że i po 30, i po 40 znajduje się facetów ale...
Dotychczas byłam tylko w jednym związku. 9 letnim. I przez cały ten czas, nawet mimowolnie (przecież nie miałam na czole wypisane, że byłam zajęta) nie trafiłam na żadnego faceta, który chciałby mnie poderwać, a nie był jakimś lovelasem z baru.
Żadnego, który był jakkolwiek sensowny, i chociaż chcialby do mnie zagadać, bo wpadłam mu w oko.
Co najciekawsze, zawsze myślałam że jestem atrakcyjna. Przynajmniej kiedyś.
Chcę mieć dzieci, założyć rodzinę. Jestem po studiach, pracuję, sama się utrzymuję.
Czy zostały mi tylko portale randkowe? Powoli się do tego przekonuję, bo w życiu realnym nie mam już chyba szans na poznanie kogoś. Wszyscy zajęci, a jeśli nie zajęci, to wszystkich znam od wielu lat i nie są w moim typie. Od wieków nie poznaję już nowych znajomych. W pracy same kobiety.
Czasem wydaje mi się, że w tym wieku każdy wartościowy facet będzie już zajęty. Ludzie sparują się w okolicach 20stki i często tak już pozostają do końca razem. Potem ewentualnie rozwody ale juz po 30 z dziecmi na karku itd. Nie spotykam się z rozstaniami w moim przedziale wiekowym...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: 26 lat i sama

Skoro tak uważasz, to tak musi być. smile Mimo młodego wieku sprawiasz wrażenie osoby zmęczonej życiem. Nic ci się nie chce. Czekasz aż coś ktoś zmieni w twoim życiu. Osoby nawet atrakcyjne z wyglądu, miewają właśnie taką nieciekawą aurę. Gorycz, niepewność, smutek. I przekonanie, że i tak nic z tego nie będzie.