Hej
Zacznę od tytułowych zawodów, żeby wiedzieć o co chodzi. Jestem studentka kierunku lekarskiego, a mój chłopak fizjoterapii i dodatkowo jest technikiem masażysta. Sama studiowałam przez rok fizjoterapie, jednak bardzo mi nie odpowiadała specyfika tego zawodu. Mój chłopak niedawno zaczął działać z masażem, kupił stół i tu się zaczyna problem z moja zazdrością. Przychodzą do niego znajomi do mieszkania na te masaże w tym koleżanki, a mnie wręcz niszczy to, ze one się tam rozbierają i maja z nim kontakt fizyczny jakim jest masaż. Jestem po prostu zazdrosna, może wynika to z tego ze bliski kontakt fizyczny rezerwuje dla małej ilości osób, przez co między innymi zrezygnowałam z tego zawodu. Rozmawiałam z nim o tym i powiedział, ze mu tez by przeszkadzało jakbym masowala mezczyzn i ze złe by się z tym czuł, ale taka jego praca. Nie chce go blokować i powstrzymywać przed rozwojem, ale naprawdę mnie to dobija, mam problemy ze skupieniem się, ciagle sie denerwuje. Momentami mam wrażenie, ze przesadzam, ze przecież przede mną pacjent tez musi zdjąć koszulkę do osłuchania, no ale jednak co innego chory człowiek, którego coś boli i odbywa sie to w szpitalu, a co innego masaż w relaksacyjny w domu. Myślicie, ze przesadzam? Szczerze rozważam albo pójście do psychologa, albo zakończenie tej relacji i niech każdy skupi sie na sobie, bo wydaje mi sie, ze mnie to wykończy niedługo psychicznie.
1 2023-08-22 17:09:33 Ostatnio edytowany przez ola0106 (2023-08-22 17:12:10)
Przecież jesteś lekarzem...jak możesz mieć problem z nagością czy dotykiem?
Przecież jesteś lekarzem...jak możesz mieć problem z nagością czy dotykiem?
Na razie, to ona jest studentem medycyny, a nie lekarzem.
Autorko:
Masz poważne problemy ze sobą.
Związałaś sie z człowiekiem, o takim a nie innym zawodzie i pomyślnie na życie, i masz pretensje do niego, że robi to co robi?
Co, w ubraniu ma te kobiety masować?
Daj temu człowiekowi spokój, nie nisz mu życia.