Cześć,
mam problem i nie mam kogo spytać o poradę.
Mimo, że mam 22 lata to nie umiem zawierać znajomości z ludźmi. Wiem, wstyd. Nie mam nawet ani jednego kolegi, z którym mógłbym gdzieś wyjść. Jak kto, w czasie kiedy chodziłeś do szkoły to nie bawiłeś się z innymi? Nie wychodziłeś po lekcjach by się z nimi spotkać? Odpowiedź brzmi nie. Bałem się reakcji mojej mamy, zawsze mnie krytykowała jak robiłem coś co się jej nie podoba, więc nie chciałem znowu wysłuchiwać.
Skoro mam 22 lata to pewnie studiuję? Tak, studiuje zaocznie (II rok) i w tygodniu pracuje. W pracy wszyscy duużo starsi ode mnie (taki zawód), natomiast na studiach zaocznych jak to na zaocznych: wszyscy szybko szybko, żeby jak najszybciej wrócić do domu. Mam co prawda "kolegę", ale on mieszka daleko od uczelni i w swoim mieście ma dziewczynę, znajomych. Rozmawiamy tylko na tematy związane ze studiami, na przykład ostatnia moja konwersacja z nim była trzy tygodnie temu.
Pewnie nie masz kolegów, ale za to masz dziewczynę. Prawda? Pół roku na Tinderze, plan Tinder Gold przez dwa miesiące i co? Zero. Nie dostałem żadnego polubienia czy wiadomości, mimo, że przez ten czas logowałem się prawie codziennie i wysyłałem polubienia (oczywiście tym, które mi się podobały). A, i jeszcze jedno, zmieniałem zdjęcia i opis - nic to nie dało.
Raz mi się wyświetliła dziewczyna na wózku inwalidzkim, ale miała fajny opis i wyglądała nie najgorzej, więc wysłałem wiadomość. Efekt? Nie odpisała. Tak, nawet niepełnosprawna kobieta nie chciała ze mną rozmawiać, niżej upaść się chyba nie da.