Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

Otóż zaczęłam brać tabletki tydzień temu i nigdy wcześniej ich nie brałam. Uważnie studiując załączoną książeczkę przyszło mi totalnie źle zrozumieć fakt, że możną zacząć brać tabletki w ostatnim dniu okresu o ile wcześniej się brało inne leki hormonalne. I ja, nigdy wcześniej takich leków nie stosując też wzięłam je ostatniego dnia okresu. I teraz nie wiem czy powinnam je odstawić i poczekać do kolejnego okresu i wtedy zacząć brać czy też nic się nie stanie, czy też brać je dalej..naprawdę nie wiem. Teraz trochę absurdalne mi się wydaje, jak mogłam tak źle to zrozumieć, ale stało się...

Z góry dzięki za pomoc :)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

który to dzień okresu był?
ja zaczęłam przyjmować w 3 dniu, ginekolog powiedział że wszystko ok, chociaż zaleca się w 1 lub 5  z tego co wiem
bądź spokojna tongue

Doznawać uczuć, kochać, cierpieć, poświęcać się będzie zawsze istotą życia kobiet. 

3

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

No mój okres trwa dni 7... i siódmego dnia zaczęłam brać... a w tej książeczce jest napisane,ze ostatniego dnia można jeśli wcześniej się inne brało... więc sama nie wiem czy 7 dni odczekania wystarczy czy poczekać do kolejnego opakowania czy w ogóle je odstawić..

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

skoro zaczęłaś brać w 7 dniu,to oznacza,że przez to opakowanie musisz się zabezpieczać,bo antykoncepcji nie ma.
Po tym opakowaniu zrób 7 dniową przerwę na okres(tak jak pisze w ulotce) i zacznij drugie opakowanie.
A na przyszłość: nie kombinujcie tylko czytajcie uważnie ulotkę.Tam wszystko pisze.

5

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

Biorę Yaz, czyli te tabletki gdzie nie robi się przerwy,tylko bierze się tabletki placebo. Czyli rozumiem, że jak zaczne znowu brać te różowe (czynne) to już będzie ok?:D

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

ahaaaaa było tak od razu;)
Moniko,myślę,że jeżeli zrobisz to w opisany przeze mnie sposób,to nie powinno być problemu.
Chciałabym jednak,żeby ktoś  jeszcze się wypowiedział.
Po prostu uważaj przez jedno opakowanie tak dla pewności;)

7

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.
monika1990 napisał/a:

Biorę Yaz, czyli te tabletki gdzie nie robi się przerwy,tylko bierze się tabletki placebo. Czyli rozumiem, że jak zaczne znowu brać te różowe (czynne) to już będzie ok?:D

Moniko, nakombinowałaś tak bardzo, że powinnaś się pytać od razu ginekologa. Antykoncepcja to zbyt poważna sprawa, żeby ufać temu, co się której z nas wydaje - więc ostrożności nigdy nie za wiele...

... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

8

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

W żadnym wypadku nie odstawiaj, tylko po prostu bierz normalnie całe opakowanie, ale zabezpieczaj się dodatkowo - teraz tabletki nie będą miały działania antykoncepcyjnego. Od następnego opakowania powinnaś być zabezpieczona, ale dla pewności skonsultuj się z lekarzem (to jest pierwsza rzecz, jaką powinnaś zrobić).

9

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

też tak myślę... stąd też trochę tego zamieszania, że ginekolog mi powiedział, że mam zacząć brać jak okres mi się skończy.. no i ja później czytam tą ulotkę i spoko...zaczęłam czytać drugi raz i mnie olśniło, że coś nie gra... a ginekolog też mógł się przecież przejęzyczyć czy coś..

10

Odp: Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

Witam, jestem tu nowa smile
Piszę z zapytaniem. Już dosyć długo zażywam regularnie tabletki antykoncepcyjne Cilest. W lipcu coś mi się ostatnio pomieszało z datami i zamiast po 7 dniach bez tabletek zacząć nowe opakowanie to zaczęłam je w 4 dniu tak jak dostałam okres. Problem w tym ze zjadłam całe opakowanie i dopiero teraz się zorientowałam że  zaczełam źle zażywać tabletki jak już skończyłam kolejne opakowanie i dziś miałam dostać okres a niestety nie dostałam. Może mi coś poradzicie? kiedy teraz zacząć brac następne tabletki ?

Posty [ 11 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Co zrobić gdy zaczęło się brać tabletki w złym momencie?.

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018