jak długo można szukać pracy? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: jak długo można szukać pracy?

Końcem sierpnia wróciłam z Niemiec, gdzie kilka lat tam pracowałam. Od początku września szukam pracy. Nie wiem ile to może jeszcze potrwać, a ja jestem przyzwyczajona do pracy, zaraz po studiach zaczęłam pracować. Przed wyjazdem za granicę byłam kierownikiem w sklepie. Ciężko o taką ofertę, a nie chciałabym się cofać i iść na zwykłego sprzedawcę. Mieszkam na wsi więc nie ma dużego pola do popisu. Jestem magistrem ekonomii , jednak nie mam doświadczenia bo w trakcie studiów właśnie pracowałam w tym sklepie. Jak długo Wy szukałyście pracy? Może miał ktoś podobnie

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: jak długo można szukać pracy?

Hej, ja w Warszawie z doświadczeniem szukałam ok 3 miesiące.

3

o to sporo jak na Warszawę, no ja mieszkam na małej wiosce gdzie do dużego miasta mam 35 km.

4

A gdzie tej pracy szukasz? W swojej wiosce czy w tym mieście oddalonym o 35 km?

Jeżeli naprawdę zależy ci na pracy to bierz to co jest choćby w tym sklepie jako zwyczajny sprzedawca.
I śledź ogłoszenia o pracy.
Może z czasem będą poszukiwali kierownika sklepu.
Zarejestruj się też w Urzędzie Pracy.

" Kto dzieckiem w kolebce łeb urwał ...lalce "

5

w swojej wiosce nie ma szans na pracę, chyba że do sklepu który jest jeden u mnie. jestem zarejestrowana w Urzędzie i też śledzę oferty pracy. Chodź w dzisiejszych trudnych czasach bardzo ciężko, no ale jak tak bedzie dlugo trwalo to pewnie pójdę na zwykłego sprzedawcę.

6

malami1993 napisał/a: