Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12?

Wygląda na to, że normą jest przymus, więc nie wiem, czy istnieje zmienna grupa.

Małym dzieciom mówi się, że jeśli nie radzą sobie dobrze w standardowym teście, będzie to miało szkodliwy wpływ na ich postępy. Ma to zmotywować ucznia do występu.

Uczniowie są następnie bombardowani niepowodzeniem po niepowodzeniu. To jak szukanie kluczy; sprawdzasz 50 miejsc, ale 51. to miejsce, w którym je znajdziesz. Chodzi mi o walkę o sukces.

A jeśli uczniowie pozostają w tyle, zawsze są w tyle. I wciąż karmi się narracją, że bycie w tyle ma straszne konsekwencje.

Do liceum ich niepowodzenia piętrzą się, a porażka pociąga za sobą surowe konsekwencje - jakby nie ukończyli szkoły; baw się dobrze jak wszyscy. Nie możesz dołączyć do grupy rówieśniczej ani mieć czasu na relaks i poczucie bycia złapanym.

Czy są jakieś analogowe badania w biznesie lub tym podobne dotyczące używania „kija” do wydajności lub zwiększania poczucia własnej skuteczności – lub co składa się na „kij”?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12?

W biznesie to jest tak, że ludzie zorientowali sję, że marchewka jest lepsza od kija, a praca wspólna lepsza od rywalizacji.

Natomiast jeżeli mówisz o różnych biznesach, to zawsze będzie współzawodnictwo.

3 Ostatnio edytowany przez polis (2021-08-07 22:24:56)

Odp: Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12?

W uczeniu najważniejsza jest wewnętrzna motywacja.

To, że przymus na dłuższą metę jest bez sensu to wiadomo, jeśli ktoś został porządnie przygotowany do zawodu.

Jeśli chcesz poczytać o tym jak wygląda dobra edukacja poszukaj sobie informacji o edukacji w Finlandii. Nauczycieli wybiera się spośród 10% najzdolniejszych studentów, daję się im dużą swobodę nauczania kiedy już są nauczycielami i dobrze się im płaci. Dzieciaków nie przemęcza się pracą domową i rezultaty mają bardzo dobre.

4

Odp: Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12?

Szkoła na szczęście jest na skraju upadku. Jej obecna froma jest największą krzywdą, jaką teraz wyrządza się dzieciom. Nie bez powodu najlepsi w swoim fachu są ludzie, którzy mieli w głębokim poważaniu wszelkie testy, porównania a oceny nie stanowiły o ich wartości. Mądrzy i szczęśliwi ci, którzy potrafią to oddzielić i nie dają się toksycznej narracji, że musisz być pierwszy, najlepszy, nie popełniać broń borze błędów, nie pokazywać słabości i mieć w życiu tylko same powodzenia.

Posty [ 4 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Czy były jakieś badania nad przymusowym charakterem edukacji K-12?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2024