Szukam koleżanki / bratniej duszy (Katowice i okolice) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Szukam koleżanki / bratniej duszy (Katowice i okolice)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Szukam koleżanki / bratniej duszy (Katowice i okolice)

Cześć, jestem studentką (24 l.) i szukam znajomych z okolic Katowic. Od zawsze jestem osobą dosyć nieśmiałą, może nawet z pozoru nudną ale raczej to wrażenie, które się zmienia po bliższym poznaniu. Z powodu pewnych problemów w ciągu ostatnich paru lat zaczęłam coraz dotkliwiej odczuwać samotność i nie udało mi się nawiązać żadnych wartościowych znajomości. Szukam kogoś z kim można zwyczajnie popisać, pogadać, gdzieś czasem wyskoczyć.

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez Kajak (2020-07-15 14:11:27)

Odp: Szukam koleżanki / bratniej duszy (Katowice i okolice)

Ja mogę pogadać w wolnym czasie, jak masz ochotę to zostaw jakiś kontakt to się odezwę smile Z tym, że jestem facetem wink

3

Hej, mam 29 lat, jestem z okolic Warszawy, chętnie nawiąże nawet kontakt internetowy, również jestem samotna, jeżeli odległość nie przeszkadza, to odezwij się smile

4

Kajak napisał/a:

Ja mogę pogadać w wolnym czasie, jak masz ochotę to zostaw jakiś kontakt to się odezwę smile Z tym, że jestem facetem wink

Dzięki ale nie szukam niestety męskich znajomości, mam chłopaka

5

OwocoweMusli napisał/a:

Hej, mam 29 lat, jestem z okolic Warszawy, chętnie nawiąże nawet kontakt internetowy, również jestem samotna, jeżeli odległość nie przeszkadza, to odezwij się smile

Wysłałam maila przez forum, mam nadzieję, że doszedł smile

6