I ja się z wami, co do zasady zgadzam. Rzecz w tym, że on mi się nie wpisuje w żadne znane mi schematy zachowan, a do tego nie bardzo mu wierzę w to co mowi. Już wam mówię, dlaczego: jakis czas temu, kiedy był naprawdę mocno pijany, powiedział do mnie "ty wiesz że cię kocham", po czym kiedy wróciłam do tego tematu na trzeźwo, zaprzeczył, twierdząc że to niemożliwe żeby tak powiedział, bo on niczego takiego do mnie nie czuje. Innym razem, jednego dnia miał fazę pt. "Już nigdy nic", po czym dzień później zaciągnął mnie do łóżka - wtedy się wkurzyłam i zapytałam co tu jest grane, co się zmienilo w ciągu doby, że wczoraj nie chciał, a dzisiaj chce, to usłyszałam "trzeba się kontrolować". Jeszcze innym razem powiedział że boi się, że nasza relacja wymsknie się spod kontroli. Przy czym nie był już łaskaw wyjaśnić, co dokładnie mial na myśli.
Jego zachowanie jest dla mnie niejednoznaczne, mocno zmienne w czasie i mimo że nie jestem nowicjuszka w tematach damsko-męskich, nie umiem go rozgryzc.
Tak jak pisałam, na początku było to typowe fwb. Owszem, bardzo dużo czasu spędzaliśmy pisząc ze sobą, wpuszczalismy się wzajemnie do własnych światów, ale jak już się umawialiśmy na spotkania, to w jednym konkretnym celu. Jasne, po seksie czy między jednym a drugim razem było przytulanie, rozmowy, jakiś film, ale pomiędzy tymi spotkaniami łóżkowymi chyba dosłownie raz byliśmy na kawie. Tak to seks i już.
Później bylo kilka tygodni, że bardziej się przyjaźniliśmy niż uprawialiśmy seks - rzadko lądowaliśmy w łóżku, za to widzieliśmy się 2-3 razy w tygodniu na kawie, jakimś jedzeniu, on mi pomagał z tym, ja jemu z tamtym. Przy czym w tamtym okresie było tak, że w moim odczuciu to ja bardziej inicjowałam ten kontakt, a on się po prostu zgadzał, sam raczej niewiele proponował.