Jak pozbyć się toksycznych ludzi ze swojego życia? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Jak pozbyć się toksycznych ludzi ze swojego życia?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Jak pozbyć się toksycznych ludzi ze swojego życia?

Studiuję dosyć trudny kierunek. Ostatnie 2 lata nie miałam czasu na żadne zajęcia dodatkowe. Czasu ani nawet siły. Codziennie jakieś zaliczenia, przez co w piątek wyglądałam jak zombie. Byłam zmęczona, zakompleksiona, miałam wrażenie, że zasługuję na wszystko co najgorsze
Jednak postanowiłam zmienić swoje życie. Wzięłam dziekankę, bo byłam bardzo zmęczona studiami, ludźmi mnie otaczającymi. Jest już znacznie lepiej, gdy nie odczuwam codziennie takiego stresu. Teraz jednak zastanawiam się, co zrobić z co poniektórymi ludźmi. Niestety najwięcej znajomych mam wśród ludzi z mojego roku, bo no nie miałam czasu stworzyć innych więzi. Trochę jeszcze znam ludzi z innych kierunków, trochę bardziej wyluzowanych i oni są jeszcze w miarę okej.