Cześć, chciałbym na wstępie powiedziec, że jestem chłopakiem 21lat, student 2 roku finansów, założyłem tutaj konto ponieważ łatwiej jest mi rozmawiać z kobietami o problemach, w moim życiu zawsze była babcia - matka mojej mamy (w sobote 87lat skonczy) i mama i dla mnie rozmowa o takich sprawach z kobietami jest oczywista, zawsze coś mądrego i przydatnego powiedza, stąd konto tutaj.
Moja rodzina jest fałszywa i okropna od dawna, dopiero po 18 zrozumiałem to, chodziłem do liceum o prof bio-chem, miałem iść na medycyne, zrezygnowałem, bo moi rodzice nie żyją razem A NIKT NIE BEDZIE MNIE UTRZYMYWAŁ 6lat (chociaz 2...) babcia i dziadek (rodzice mojego taty)bardzo chcieli bym poszedl w tym kierunku, od momentu kiedy nie poszedłem z jednej strony byli tacy smętni, a z drugiej tacy ehe do przodu, bo ogólnie u mnie w rodzinie nikt nei ma studiów, ale są mundurowi i dziadek dorobił się fortuny mając kiedyś sklepy i warsztaty, teraz został mu dom 300m2 i 1 he pola , z długami poszły 3,6 hektary... Sprawa ogólnie wygląda tak, nikt nie ma studiów, co niektórzy matury , a wywyższają się i mówią ile to oni się nie uczyli i nei mieli szkoleń w pracy ( mundurowi) i jacy oni to nie są, taki przerost treści nad formą..
Odkąd poszedłem na finanse, było wielkie bum, ja ? na studia? pierwszy w rodzinie, nagle każdy zaczął być uszczypliwy, tato w tym czasie budował nową rodzine ( a po rozwodzie nie jest a otwarcie pokazuje ze jest z nowa kobieta, nawet dziecko wychowuje ktore chodzi do 4kl podst) i mu cos odawało, miałem 19lat idąc na studia a ten do mnie ze mam isc do pracy, kiedy ja widze plan na 5 dni na nastepne kilka miesiecy.. powiezdiałem ze nigdzie nie ide i aby sie odwalił i nie mowił tak do mnie, relacje mamy okey, ale rodzina strasznie sie odsunełą ode mnie ,... od babci i mamy - to akurat wiadome z racji tego co tato robi, z nikim nie utrzymuje prawie kontaktu.