Hej,mam w tym roku 30 lat i wyprowadzam się po raz 2 z rodzinnego domu. Juz na stale.
CHcialam powiedzieć, że przez ostatnie lata zrezygnowalam z prawie każdej znajomosci, kolegow, kolezanek. Czuje sie strasznie samotna.
Czym było to spowodowane?
Studiowałam cos wymagającego , na studiach była spina i dążenie do sukcesu. Mam kontakt do tej pory z pojedynczymi jednostkami. DOslownie z 1-2 osobami.
Osoby z liceum czy z innych kieurnków rozpłynęły się w moim zyciu z powodu innych zainteresowan, tego ze ja długie 2 lata spedziłam na mieszkaniu za granicą. Niby pielegnowalam te kontakty ale to nie było to. Koniec konców po mieszkaniu za granicą na studiach wrocilam do Polski.
Dlaczego nie wrocilam za granicę? Dlatego ze nie mialam kasy, nie było mnie stac aby normalnie mieszkac bez stypendium. Na 3 st studiów nie poszlam, pracuję od kilku lat w zawodzie w miescie jako JEDNA z nieliczynych. Mnie i tylko 2-3 osobom z kierunku udało sie znalezc prace w zawodzie. Inni narzekają ze NIE MA lub nie umieją się POSTARAC jej znalezc. Jak sie czlowiek postara to wszystko może.
Tylko, ze lwasnie ostatnie lata - koniec studiów, mieszkanie za granicą, powrot, prowadzenie ogolnopolskich warsztatow dla mojej branży, dyplom, szukanie pracy. To były lata ktore zadecydowały o tym, ze jestem teraz tu i jestem zadowolona. Tylko, ze bez znajomych.
CI znajomi z ktorymi kiedys mialam stycznosc czy z liceum czy z innych kieurnków- zwykle studiowali cos innego, mieli więcej czasu na spotkania, powiem wprost- nie byli tak ambitni jak ja i inni ludzie z mojego kierunku. Oni nie rozumieją ze np kiedy sie robi projekt to sie zarywa 2-3 nocki z rzędu i np w weekend. Ze tak mozna robic po studiach. Tak , można.