Jestem winna pieniądze mojemu ex - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Jestem winna pieniądze mojemu ex

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 26 ]

Temat: Jestem winna pieniądze mojemu ex

Hej,

Mam następujący problem. W ubiegłym roku mój ex pożyczył mi kilkaset złotych, byłam w trudnej sytuacji. Potem długo nie mogłam znaleźć pracy, nie miałam mu z czego oddać ( jeszcze studiuję.) Jakiś czas temu rozstalismy się. On wyraźnie nie chce utrzymywać ze mną kontaktu. Mam zamiar oddać mu te cholerne pieniądze wreszcie ale nie mam jego numeru konta ( zmienił bank ). Czy jeśli on nie życzy sobie kontaktu z mojej strony, wypada mi się do niego odezwać i poprosić o numer konta? I czy on pomyśli, że szukam z nim kontaktu? Rzeczywiście chciałabym do niego wrócić ale chodzi mi po prostu o oddanie długu. I czy to mozliwe, że zostawił mnie wlasnie dlatego? Ze nie oddalalam pieniędzy na czas? On mówił, że nie muszę mu tego oddawać po tym jak pożyczył, ale mam swój honor i zasady. Pomóżcie.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jestem winna pieniądze mojemu ex
Laura652 napisał/a:

Hej,