Co uważacie na ten temat? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Co uważacie na ten temat?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Co uważacie na ten temat?

Mam 21 lat, jestem studentką. Spotykam się od jakiegoś tygodnia ze wspaniałym chłopakiem, który jest o 3 lata starszy ode mnie. Bardzo mnie kręci fizycznie, do tego jest wspaniały z charakteru i myślimy nad czymś powazniejszym. Lecz moja mama uważa, że powinnam sobie znaleźć kogoś innego, ponieważ on jest po szkole zawodowej, a ja jestem na studiach. Ja kompletnie nie uważam, żeby to było jakąkolwkiek przeszkodą w budowaniu relacji, chociaż może się mylę. Chciałabym podkreślić, że on kompletnie nie jest z żadnej patologii i nie wydaje się jakiś głupi, wręcz przecwnie. Lecz moja mama usilnie próbuje mnie przekonać, że to jest błąd. Co uważacie na ten temat?

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez serdeczna (2019-02-20 02:56:16)

Odp: Co uważacie na ten temat?
smerfetka2017 napisał/a:

Mam 21 lat, jestem studentką. Spotykam się od jakiegoś tygodnia ze wspaniałym chłopakiem, który jest o 3 lata starszy ode mnie. Bardzo mnie kręci fizycznie, do tego jest wspaniały z charakteru i myślimy nad czymś powazniejszym. Lecz moja mama uważa, że powinnam sobie znaleźć kogoś innego, ponieważ on jest po szkole zawodowej, a ja jestem na studiach. Ja kompletnie nie uważam, żeby to było jakąkolwkiek przeszkodą w budowaniu relacji, chociaż może się mylę. Chciałabym podkreślić, że on kompletnie nie jest z żadnej patologii i nie wydaje się jakiś głupi, wręcz przecwnie. Lecz moja mama usilnie próbuje mnie przekonać, że to jest błąd. Co uważacie na ten temat?