Mam zaburzenie ze spektrum autyzmu, nie mam żadnych doświadczeń w związkach. Aktualnie rozmawiam z czterema dziewczynami, ale tylko internetowo, nie umawiałem się z żadną z nich, nie chciałbym być nieuczciwy robiąc fałszywą nadzieję. Nie wiem którą wybrać, i wiem że musiałbym sam zdecydować, ale chciałbym wiedzieć co inni wybraliby i czego unikaliby np. na podstawie wcześniejszych doświadczeń.
Mamy Ci pomóc w wyborze?
Wybierz trzecią, ta jest najlepsza.
4 2019-01-14 20:39:34 Ostatnio edytowany przez niezdecydowany98 (2019-01-14 20:41:01)
Czemu myślisz, że akurat trzecia jest najlepsza? Dzięki za odpowiedzi.
Mamy Ci pomóc w wyborze?
Chodzi o to, że nie znam się wcale na związkach. Gdybym widział, na jakie rzeczy inni zwracają uwagę, co lubią a czego unikają, pewnie byłoby to pomocne.
Nie mam pojęcia, przecież nie podałeś żadnych szczegółów. Nie myśl za bardzo o tym, by być uczciwym do przesady, umów się z którąś i może nie będziesz musiał umawiać się z kolejną.
Na tym etapie jeszcze nikomu krzywdy nie robisz, chyba, że padły już z Twojej strony jakieś deklaracje...
Może powinieneś spotkać się z każdą z nich i wtedy zadecydować?
Na tym etapie jeszcze nikomu krzywdy nie robisz, chyba, że padły już z Twojej strony jakieś deklaracje...
Nie mam pojęcia, przecież nie podałeś żadnych szczegółów.
Nie podawałem żadnych deklaracji rozmowy tylko internetowe.
1. 19-latka mieszkająca 20 km ode mnie, dobra dziewczyna, lubi imprezy na otwartym terenie, wyjazdy pod namiot, ma dużo znajomych i kolegów (w przeciwieństwie do mnie, ja jestem pracującym studentem skoncentrowanym na nauce), negatywnie reaguje na moje pomysły i mówiła że do operetki nigdy nie pójdzie bo takie miejsca ją nudzą, ale chciałaby żebym ja chodził z nią tam gdzie ja czułbym się źle, pisała że nie umiem się bawić i że jestem dziwny. Nie wiem, czy powinienem się dostosować.