Uparty chłopak, brak miejsca do spotkań. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Uparty chłopak, brak miejsca do spotkań.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Uparty chłopak, brak miejsca do spotkań.

Cześć, zakładam temat bo już nie wiem co robić.

Poznałam fajnego faceta na tinderze ponad pół roku temu, niesamowicie atrakcyjne(dla mnie), w dodatku, inteligenty i ambitny - no właśnie, aż zaanadto ambitny. Od razu się sobie spodobaliśmy i szybko się związaliśmy. Ze względu na trudną sytuację finansową mojej rodziny utrzymuje się samodzielnie - studiuję dziennie, dodatkowo pracuję na 3/5 etatu i mieszkam w akademiku, moja rodzina mieszka na drugim końcu Polski. Mój chłopak mieszka z rodzicami. Na początku spotykaliśmy się na mieście, wychodziliśmy ze znajomymi, do kina, spacer, czasem u niego no i tutaj zaczynały się problemy. Jego rodzina z jakiegoś powodu od początku mnie nie polubiła. Ilekroć byłam u niego w domu zawsze słyszałam jakieś "docinki" w moją stronę. Nikt mnie wprost nie obraził, ale np kiedyś wybieraliśmy się na imprezę do klubu, miałam wtedy trochę większy dekolt i krótszą trochę spódniczkę niż do kolan. Jego Mama zasugerowała, że jest zimno i powinnam założyć coś cieplejszego(był środek lata), innym razem jego Ojciec stwierdził, że mój kierunek studiów jest obecnie niewarty studiowania bo nie ma w nim pracy, a ich syn jest taki super, bo studiuje informatykę i to taki przyszłościowy kierunek i tyle kasy po nim będzie zarabiał. Zawsze znajdą jakiś pretekst, żeby mnie skrytykować, tak więc od samego początku związku unikam jak mogę pojawiania się w domu mojego chłopaka. W moim akademiku są