Od jakiegoś czasu dusi mnie uporczywy kaszel, katar nawet nie ustaje, a oczy pieką tak, że nie da się wytrzymać... Lekarz podejrzewa alergię na roztocza. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. W mojej rodzinie nikt nigdy nie miał alergii. Kompletnie nie wiem "z czym się to je". Znacie jakieś skuteczne sposoby, żeby zniwelować objawy? Przewertowałam już tysiące artykułów, ale nie wiem co rzeczywiście mogłoby zadziałać. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Powinnaś wprowadzić trochę zmian w swoim otoczeniu. W pierwszej kolejności postaw na gruntowne sprzątanie, żeby pozbyć się tego złowieszczego kurzu. Przydałaby się także wymiana pościeli na taką, która zawiera składnik aktywny zmniejszający objawy alergii. Zobaczysz, że komfort życia znacznie się poprawi. U mnie w 100% się to sprawdziło i teraz już nie dusi mnie kaszel, a katar w końcu ustał.
Hmmm tylko na jaki składnik aktywny się zdecydować? Nie znam się na tym, więc ciężko podjąć jakąkolwiek decyzję. Mogłabyś coś doradzić? Problem w tym, że na rynku istnieje bardzo dużo firm, które polecają swoje produkty antyalergiczne. Jednak mam wątpliwości czy wszyscy producenci mówią prawdę, odnośnie ich działania. Nie chcę zamawiać czegoś w ciemno, a tym bardziej przepłacać za coś co nie będzie minimalizowało objawów alergii.
Proponuję zasięgnąć porady u homeopaty. Absolutnie nie przyjmować od razu żadnych leków i farmakologii , które w znaczny sposób obciążyłyby Twój organizm. Polecam właśnie iść w kierunku medycyny niekonwencjonalnej i w ten sposób sobie pomóc a dopiero później jeśli nie przyniesie to oczekiwanych rezultatów i poprawy podjąć inne kroki.
5 2018-10-22 08:22:23 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2018-10-22 11:36:54)