Mój partner, jego przyjaciółki i ja - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Mój partner, jego przyjaciółki i ja

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: Mój partner, jego przyjaciółki i ja

Po wielu latach samotności poznalam JEGO wink nie bede sie rozpisywać, ale jestem szczesliwa, kocham i jestem kochana. Tylko jakby nie mam doświadczenia w byciu w związku. Nie wiem, czy przypadkiem nie jestem za bardzo zazdrosna...
Z Darkiem pracujemy w jednej firmie, wiem ze to niezdrowe no ale cóż. Staramy sie ukrywać nasz zwiazek ale jego blizsi znajomi (a właściwie przyjaciółki) o wszystkim wiedzą. I kurczę troche dziwnie się czuje, jak on z tymi przyjaciółkami chadza na kawy dwa razy dziennie (a nie są to krotkie przerwy -kazda trwa pół godziny ). Z tymi dziewczynami mam słaby kontakt - pomimo kilku wspolnych wypadów na piwo organizowanych przez Darka wciąż nie mozemy nazwac sie koleżankami. A umiemy ze sobą gadac dopiero po 3 piwach hmm
On to widzi i mam wrażenie, ze nie wie co robić..
Jego kontakt z jego najlepsza przyjaciółką został mocno ograniczony - jego decyzja spowodowana moją awanturą ( spotkał się z nią okłamując mnie ze idzie do kumpla, a laska na drugi dzień przysłała mu podziękowania za wspaniały wieczór i świetna zabawę...).
Nie chce go ograniczać i nie robię problemów, gdy chce iść z kolega - tylko on właściwie nie ma kolegów (jakiś jeden się uchował) on ma przyjaciolki. A ja mam problem z przyjaźnią damsko-męska...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Mój partner, jego przyjaciółki i ja