Mąż nie chce pójść do pracy, co robić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Mąż nie chce pójść do pracy, co robić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 27 ]

1

Temat: Mąż nie chce pójść do pracy, co robić?

Obecnie mam prawie 29 lat, z mężem poznałam się na 1 roku studiów. Pod koniec "magisterki" przyjęłam oświadczyny a niedługo później odbył się ślub. Niestety mam ogromny problem, męża w żaden sposób nie mogę wypchnąć do pracy. Jestem pielęgniarką, zasuwam na dwa etaty by spłacać raty z zakupu mieszkania, zrobić opłaty, prawie nie widzę domu, ciągle jest tylko jazda ze szpitala do szpitala by wyrobić kolejne godziny i mieć za co żyć. Żyjemy w mieście powiatowym ale jest tu sporo dużych firm i pracy nie brakuje, niestety wybranek mojego serca do żadnej pracy się nie kwapi. Przez pierwszy rok małżeństwa mi to nie przeszkadzało, wiadomo każdy ma jakieś plany ambicje itd . Niestety w tym przypadku na planach i ambicjach się skończyło. Mąż lubi sobie pospać do południa, dobrze zjeść, i co najgorsze pracy wcale nie szuka. Nie wymagam by był od razu managerem, cieszyłabym się jeśli by poszedł do jakiejkolwiek pracy na kasie, przy produkcji, w zakładzie pogrzebowym, w firmie ochroniarskiej czy gdziekolwiek indziej żeby choć trochę poprawić domowy budżet i żebym mogła zrezygnować z jednego etatu. W końcu sama zaczęłam mu szukać ofert ale za każdym razem pada standardowy tekst "to praca nie dla mnie".  Miarka się przebrała gdy miesiąc temu zaczął narzekać że jeździmy starym ponad 20 letnim samochodem i nie stać nas na nowszy. Wściekłam się i zrobiłam awanturę, bo skąd wziąć pieniądze na ten nowszy samochód skoro tylko ja