Związek a finanse - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Związek a finanse

Cześć dziewczyny, założyłam specjalnie nowe konto żeby nie być kojarzoną i zapytać co sądzicie o takiej sytuacji.

Mam 23 lata i mieszkam w ok 50 tysięcznej miejscowości. Jakiś rok temu pojawił się w moim otoczeniu pięć lat starszy facet, można powiedzieć, że od pół roku spotykamy się. Generalnie na początku znajomości jak pytałam się czym się zajmuje to odpowiadał zdawkowo, że zajmuje się finansami i nic ciekawego. W sumie nie było to dla mnie zbyt istotne i nie drążyłam tematu. Ja jestem jeszcze studentką i czasami sobie dorobię jako kelnerka w restauracji. W czym rzecz? Otóż wszyscy faceci których poznałam do tej pory raczej próbowali pokazywać się od jak najlepszej strony, wiecie, hehe, jak takie pawie smile. A często jak przychodziło co do czego to okazywało się że rzeczywistość nie jest tak różowa.