Jestem żoną kierowcy międzynarodowego - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Jestem żoną kierowcy międzynarodowego

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Jestem żoną kierowcy międzynarodowego

Jestem zona tirowca,i zaczyna mi być coraz ciężej,nie wiem ,czy znajde tutaj kobiety w podobnej sytuacji?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jestem żoną kierowcy międzynarodowego

ja kilka miesięcy po ślubie zostałam słomianą wdową, gdyż mąż musiał pracować sporo kilometrów od domu i wracał tylko na weekendy.
to był straszny czas, wpadłam w rutynę dni codziennych, ale bardzo tęskniłam. W piątek byłam w euforii jak wracał, sobota ok, a w niedziele już myślałam, że od jutra go znowu nie będzie.
Nie wyobrażam sobie takiego funkcjonowania przez dłuższy czas.

Jeżeli Cię to męczy, to może porozmawiaj z mężem, aby pomyślał nad zmianą pracy i jeździł po Polsce albo w bliższe trasy.

3

Odp: Jestem żoną kierowcy międzynarodowego

witaj,rozmawialam ale on tak pracuje już ponad 20 lat i nie wyobraza sobie innej pracy,kocha to co robi,a po Polsce nie chce jezdzic,wraca w piatki nieraz w czwartki ale w niedziele przedpołudniem już jedzie,takze nieraz się widzimy 1 dzień ale tez dzieci i jego rodzice ,a ja tak naprawdę nie mam czasu nawet z Nim porozmawiać,teraz bylam z nim w trasie wiec wiem jak to wygląda,wrocilismy w niedziele rano,wypil kawe ,zabral najmlodsza corke i pojechal,a ja naprawdę tego powoli dość,

4

Odp: Jestem żoną kierowcy międzynarodowego

Doskonale cie rozumiem. Rownuez jestem weekendowa zona. Brak wieczornego przytulenia, wszystko na twojej glowie. Jest ciezko, ale mozna sie przyzwyczaic.

5