Jak pogodzić się z samotnością, aby samotnie żyć godnie i mądrze? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Jak pogodzić się z samotnością, aby samotnie żyć godnie i mądrze?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 20 ]

Temat: Jak pogodzić się z samotnością, aby samotnie żyć godnie i mądrze?

Witam!
Mam 37 lat, jestem nauczycielką, pracuję z dzieciakami. Mieszkam w małym miasteczku z rodzicami. Mam niewiele młodszego brata, który będzie się niedługo żenił. Jestem osobą raczej otwartą, uśmiechniętą, lubianą przez wszystkich. Z wyglądem też nie mam jakiegoś problemu, bo brzydka nie jestem,a ludzie dają mi mniej lat niż mam. Typ takiej miłej dziewczyny z sąsiedztwa.
Jednak wszystko wskazuje na to, że będę na dłuższą metą sama. Jakoś tak wyszło, że nigdy nie wzbudzałam dużego zainteresowania sobą jako kobieta i ciężko było mi kogoś poznać. Chodzi mi oczywiście o bliższą znajomość, związek damsko - męski, nie koleżeński. Nie mam też jakoś okazji, albo się nie składa, żeby spotkać naprawdę właściwą i wartościową osobę do związku. Możliwe, że to też przez pracę, w której dominują kobiety, w kręgu znajomych też nie pojawili się nigdy jacyś fajni - wolni panowie, jak już, to żonaci, albo w związkach.
Z biegiem czasu towarzystwo w pracy i znajomi zaczęli się wykruszać i żyć swoim życiem. Na dziś pozostała mi jedna koleżanka też singielka, ale bardzo angażuje się w życie swojej rodziny, siostrzeńców i bratanków, bo jest to jej sposób na samotność. Ona się pogodziła z samotnością i obrała taką drogę, nigdy się z nikim nie wiązała, twierdzi że tak wybrała. Ja myślę, że nie ma samotności z wyboru, tylko jest wtedy jak nie ma wyboru.