Napiszcie, czy to co dzieje się u mnie w domu jest normalne. Jestem studentem i mieszkam z mamą. Kilka razy w tygodniu spokojny na pierwszy rzut oka dom zamienia się w pobojowisko awantury. Wszystkie kłótnie wszczyna mama. Ciągle ma jakieś pretensje, czy uwagi. A to, na blacie w kuchni zostało kilka okruchów. Innym razem przeszkadzała jej krzywo powieszona na sznurku w łazience szmata od podłogi. Gdyby tylko zwróciła mi uwagę: kochany, popraw to, sprzątnij, nie byłoby problemu. Jednak ona lubi wpadać w złość. Wznieca kłótnie, wyzywa mnie od kurw, padalców i różnych. Do tego udzielają się mi jej emocje.
Gdy pełna agresji wrzeszczy z wybałuszonymi oczami, zaciśniętymi pięściami, próbuję zachować spokój. Z początku mi się to udaje, ale później i ja przestaję nad sobą panować. Kiedy prośby z mojej strony nie kończą waśni, wybucham. Odpowiadam tym samym "zamknij k.a mordę". Jednak to tylko ja podsyca i atakuje mnie odważniej.
Wtedy z ust jej padają słowa "ty, k..o, jak ty się odzywasz do matki, 0 szacunku, ty łajzo j...a".
Niekiedy dochodzi do szarpaniny. Matka awanturuje się, krzyczy na mnie, wyzywa mnie, a ja nie wytrzymując chwytam ją za ramię, by za chwilę potrząsnąć i powiedzieć "przestań". Mama jednak nie uspokaja się, a zaczyna okładać mnie pięściami. Wtedy ja zasłaniam się i odpycham ją na łóżko. Ona wstaje chwyta mnie za ręce i drapie do krwi. Widząc to i czując ból, rewanżuję jej się. Mocno ściskam jej ramie by poczuła ból. Kiedy krzyczy "ała" puszczam ją. Ona dalej mnie atakuje. Wyzywa od najgorszych. Rzuca się na mnie z pięściami. Ponownie się zasłaniam. Potem zaczyna mnie wyzywać, krzyczę by przestała, a ona dalej swoje.
Innego dnia podobna sytuacja. Wznieca awanturę, obraża mnie. Wyzywa. Proszę ją by przestała, bo nie chcę się kłócić, a ona dalej swoje. Nie wytrzymuję i ją obejmuję i potrząsam by przestała. A to tylko wznieca jej agresję.