Matka mnie uderzyła - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 38 z 62 ]

Temat: Matka mnie uderzyła

Napiszcie, czy to co dzieje się u mnie w domu jest normalne. Jestem studentem i mieszkam z mamą. Kilka razy w tygodniu spokojny na pierwszy rzut oka dom zamienia się w pobojowisko awantury. Wszystkie kłótnie wszczyna mama. Ciągle ma jakieś pretensje, czy uwagi. A to, na blacie w kuchni zostało kilka okruchów. Innym razem przeszkadzała jej krzywo powieszona na sznurku w łazience szmata od podłogi. Gdyby tylko zwróciła mi uwagę: kochany, popraw to, sprzątnij, nie byłoby problemu. Jednak ona lubi wpadać w złość. Wznieca kłótnie, wyzywa mnie od kurw, padalców i różnych. Do tego udzielają się mi jej emocje.

Gdy pełna agresji wrzeszczy z wybałuszonymi oczami, zaciśniętymi pięściami, próbuję zachować spokój. Z początku mi się to udaje, ale później i ja przestaję nad sobą panować. Kiedy prośby z mojej strony nie kończą waśni, wybucham. Odpowiadam tym samym "zamknij k.a mordę". Jednak to tylko ja podsyca i atakuje mnie odważniej.

Wtedy z ust jej padają słowa "ty, k..o, jak ty się odzywasz do matki, 0 szacunku, ty łajzo j...a".