Jestem z nim juz 4 lata. Na początku jak u każdego było bardzo super. Mówił codziennie ze kocha,tęskni i takie tam. Ale od jakiegoś czasu wgl mnie olewa. Jestem w 3 klasie technikum mam trochę problemy z nauka ale wychodzę na prostą. On się strasznie mnie czepia,wydziera się na mnie przy wszystkich (już nawet przy moich rodzicach, wyzywa mnie że ja nie zasługuje na nic, jestem smieciem itp.. Rozumiem za mógł się wkurzyc za oceny w szkole czy cos. Ale to jak on mnie traktuje jest okropne.. Mówi bardzo dużo rzeczy związanych ze sprawami lozkowymi, np. Że znajdzie sobie inna dziewczyne jak nie zdam nie dla miłości tylko żeby mieć kogo r* chać.. To jest na prawdę dla mnie ciezkie. Może i jestem leniwa co do nauki Ale na pewno nie zasluguje na takie traktowanie .. Parę razy już ze sobą zrywalismy, alw Ja go strasznie kocham i zawsze walczyłam o masz związek .. Robiłam dla niego co chial żeby tylko się nie klocic. Ale widocznie za mało skoro dalej mnie traktuje jak posmiewisko.. Ja juz czasami nie wytrzymuje. Mam dość takiego traktowania .. Kocham to strasznie mocno i chce z nim być już do konca. Ale nie chce być tak traktowana .. To jest ciezkie bo już nie wiem co mam o tym myslec i nie mam się nawet komu wygadac. Dlatego spisze tutaj .
Może trollem jesteś, ale zaryzykuję, wszak w zasadzie stworzenie komentarza to żadne ryzyko.
Zadaj sobie najważniejsze pytanie na świecie - dlaczego chcesz z nim być "do końca"? Cóż to za ślepe gonienie za diabli wie czym? Co Cię czeka przy tym "byciu do końca"? Dziesiątki lat czekania na uwagę, na coś pozytywnego? Czy warto czekać bez sukcesu dziesiątki lat na coś, co zdrowy związek daje na starcie? Czekanie na to, aż "on zrozumie i się zmieni"? Niczego nie zrozumie i nic się nie zmieni. Najwyżej on w końcu pójdzie do innej (o ile nie zrobił tego dotąd, wszak szacunku nie ma do Ciebie żadnego), a Ty mu wybaczysz i będziesz się go trzymać, wzgardzona, zdeptana, niechciana, wygodna dla niego.