netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

Tabletka po

2 odpowiedzi3 283 wyświetleniazałożony przez hey1, 08.06.2018

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1 Ostatnio edytowany przez hey1 (2018-06-08 06:26:25)

Temat: Tabletka po

Czesc,
Zaczne od tego ,że w poniedziałek wspolzylam z chłopakiem ale pękła nam gumka. Po około 14-15 h po stosunku przyjelam tabletkę dzień po. Zauważam jednak u siebie w pochwie dziwny biały grudkowaty śluz, a ponadto spóźnia mi się miesiaczka.
Na drugi dzień po stosunku zemdlałam czy to może sie jakoś łączyć ? Czy możliwe jest abym była w  ciąży ? Czy możliwe aby tabletka przyjeta po tak stosunkowo krótkim czasie po stosunku nie zadziałała?
Bardzo proszę o odpowiedz !

2

Odp: Tabletka po

Wkręcasz sobie.
Jest niemożliwe aby 4 doby po stosunku odczuwać dolegliwości ciążowe.

Może Cię zaskoczę, ale tabletka po ma w składzie hormony. Więc po jej wzięciu może się zdarzyć praktycznie wszystko. Z dłuższym krwawieniem lub spóźnieniem miesiączki włącznie.

3

Odp: Tabletka po

To tabletka wywoluje te objawy.

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026