Rezygnacja że studiów - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Rezygnacja że studiów

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Rezygnacja że studiów

Hej, chciałam prosić o radę. Od jakiegoś czasu myślę o rezygnacji że studiów. Studiuję pedagogike i jestem na 2 roku. Właśnie rozpoczęłam 4 semestr i z każdym razem zaczynam rozumieć że ten kierunek nie jest dla mnie. Wiem że nie opłaca się teraz rezygnować ale te studia naprawdę zaczynają mnie męczyć i  nie wiem co mam robić. Może ma ktoś jakaś dobrą radę?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Rezygnacja że studiów

Ja bym dokończyła na Twoim miejscu, zostało niewiele. A potem wybrałabym coś innego.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

Odpowiedzi na wszelkie pytania znajdziesz w Regulaminie naszego forum ;-).

3

Ja też bym zrobił jak radzi koleżanka powyżej. Jeśli przerwiesz to masz stracone dwa lata i zostajesz z niczym. Dociągnij do licencjata, a potem idź na inne studia, a najlepiej do pracy. Licencjat to już wyższe wykształcenie, masz więc większe pole manewru w szukaniu pracy, a próbując różnych zajęć możesz sama przekonać się co Cię kręci.

4 Ostatnio edytowany przez paula1-97 (2018-03-03 01:31:27)

Macie rację tylko że wybierając pedagogike myślałam o specjalizacji przedszkolnej a wyszło że jestem na Edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną. Zaczęły się przedmioty związane z terapią i są one bardzo trudne a ja uważam że na żadnego terapeutę się nie nadaję.  W dodatku przeraża mnie myśl o odbywaniu praktyk w szkole.

5