Nauczyciel- uczniowie i rodzice = stosunki przyjacielskie czy dystans? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » WYCHOWANIE, ZDROWIE I EDUKACJA DZIECKA » Nauczyciel- uczniowie i rodzice = stosunki przyjacielskie czy dystans?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1 Ostatnio edytowany przez insomniaa (2017-09-23 13:41:16)

Temat: Nauczyciel- uczniowie i rodzice = stosunki przyjacielskie czy dystans?

Witajcie!
Jestem nauczycielką z niewielkim stażem - prowadzę swoją klasę od zerówki, w przyszłym roku dzieciaki kończą 3 klasę i będzie czekało nas pożegnanie. Pracuję w szkole prywatnej, gdzie klasy nie są liczne, a warunki są wręcz "domowe". Praca w takiej szkole pozwala na indywidualne podejście do każdego dziecka - nie ma problemu z zapamiętaniem imion kolejnych zwierząt czy ulubionych zabawek, a także do każdego rodzica - w szkole jestem codziennie przed 8, wychodzę z niej praktycznie ostatnia, bo po lekcjach prowadzę również zajęcia świetlicowe ( z większością uczniów z mojej klasy spędzam codziennie praktycznie po 8 godzin). Mam to szczęście, że pracuję z bardzo zdolnymi dziećmi, bez większych problemów. Rodzice w większości chętnie współpracują, nie stronią od kontaktów.