Gdzie poznać znajomych? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Gdzie poznać znajomych?

Witam,
Jestem 21-letnim studentem. Spróbuję napisać tu jak najkrócej i bez użalania się. W szkole w ogóle nie miałem znajomych, najpierw się nade mną znęcano, a potem trzymałem się od wszystkich z daleka byle mieć spokój. Na studiach mam grupkę kolegów, więc jest mała poprawa. Oczywiście chciałbym poznać dziewczynę (bo rzecz jasna z żadną nie byłem), ale to chyba zabieranie się od dupy strony - najpierw chyba trzeba byłoby mieć więcej kolegów i koleżanek. Dodam, że szkolne lata zostawiły w mojej psychice niezły syf. Jeśli jacyś obcy ludzie się śmieją, to myślę że ze mnie. Mnie samemu kompleksy nie pozwalają się uśmiechać (w szkole mówili "kamienny uśmiech", słyszałem też o "krzywieniu twarzy" ).  Boję się próbować nowych rzeczy, w obawie przed wyśmianiem. Do tego mam problemy z odczytywaniem mowy ciała, a nawet patrzeniem w oczy. Ogół tych cech dosyć poważnie utrudnia zawieranie znajomości. Oczywiście to nie wymówka, dlatego pytam, gdzie mógłbym kogoś poznać, najlepiej jakichś pozytywnych, wyrozumiałych ludzi, przy których miałbym odwagę się bardziej otworzyć. Wiem, że mogę, bo raz pomogłem obcej dziewczynie dotrzeć jej autem do centrum miasta i przegadaliśmy chyba z 2 h stojąc w korkach, a inny razem rozmawiałem z przypadkowo poznanym starszym panem - powstańcem. Poza tym ostatni rok byłem zawalony nauką, ale w tym semestrze planuję nie brać aż tylu przedmiotów.

Zobacz podobne tematy :
Odp: Gdzie poznać znajomych?

Hej,