Witam wszystkich : ) właściwie to chciałabym was zapytać może o radę. Właściwie tak to można nazwać. Studiuję na uczelni, która znajduje się w tej czołówce uniwerków medycznych (być może ma to jakieś znaczenie związane z tematem). Ciężko jest się dostać na taką uczelnie i dwa jest dość sporo nauki - oczywiście zależy od kierunku. Nie studiuję medycyny, ale w tym roku poprawiam maturę i kto wie. A problem jaki chciałabym poruszyć tyczy się tego, jak są traktowani studenci, ale nie przez profesorów którzy naprawdę są kochani, ale przez rówieśników. Istnieje bardzo duża hierarchiczność wśród studentów. Krótko mówiąc bardzo często spotykam się z dezaprobatą ze względu na kierunek. A studiuję medycynę lab. Zupełnie nie rozumiem jak przyszli lekarze mogą traktować innych z taką pogardą i wręcz porównywania z gównem. Mało tego, również farmacja zachowuje się jak panowie świata w stosunku do mojego kierunku, mimo tego że większość mojego roku bez problemu dostała się na farmację, ale nie chciała iść. W tym również ja, uważam że analityka jest ciekawsza . Powracając do tego co jest moim problem - pomału zaczynam czuć się właśnie jak gówno i wierzyć w to że nic nie znaczę. Wiele razy już podkreślane było przez naszych lekarzy/ profesorów/ doktorów którzy nas uczą, że nie mamy w ogóle zwracać uwagi na takie zachowania ze strony lekarskiego, bo są młodzi i nie mają w ogóle pokory w sobie, a bez reszty personelu niczego nie znaczą. Tylko że wiecie jak to jest, gdy ma się zajęcia cały czas z nimi, ponieważ mój kierunek ma zajęcia i na wydziale lekarskim jak i na farmaceutycznym, to ciężko jakoś to ominąć. Także prosiłabym o jakąś radę? jak sobie poradzić z takim dodatkowym obciążeniem. Nie ukrywam, że naprawdę zaczyna mi to bardzo ciążyć i dochodzę do wniosku, że do niczego się nie nadaję ; ) tylko dlatego że większość sądzi że ludzie z mojego kierunku zajmują się tylko analizą wydzielin, wydalin - co nie jest prawda, ponieważ uwaga, jakże to odmienne od powszechnej wiedzy, można