Witajcie kobietki. Mam problem z nerwami. Nie wiem jak radzić sobie z nimi. W pracy jest ok normalnie z ludźmi rozmawiam śmieje sie wykonuje swoje obowiązki. A w domu...denerwuje mnie wszystko. To ze jest brudno ze maz nie pomaga w domu czuje się ciągle wykorzystywana bo po pracy sprzątam gotuje. Zdaniem męża nie powinnam wcale pracować bo teraz na się z siedzenia w domu takie same pieniądze (jestem na stażu w księgowości) albo znaleźć pracę na etat normalna i więcej zarabiac. Czuje się coraz gorzej niepokoją mnie nawet drobne rzeczy. Mąż swego czasu popijal 2 razy złapani go na jeździe po pijaku. Dużo razy mnie zawiódł. No ale mamy 1.5 roczne dziecko...Mam wrażenie ze ludzie decydują za mnie co mam robić jak żyć. Szwagierka też daje mi już wskazówki choć o to nie proszę jak wychowywać dziecko i ze powinnam siedzieć w domu bo przynajmniej mały byłby dopilnowany. Czuje się zagubiona i bez żadnego wsparcia a przecież chce pracowac zdobyć dobra pracę lubię to co robie. Mam dość wsiadania na głowę. Dzieckiem zajmowała się babcią ale widzę ze jest jej ciężko bo złamała rękę. W poniedziałek pójdę spróbuję załatwić żłobek podobno w urzędzie pracy finansuje koszt opieki nad dzieckiem. Sama nie wiem...dlaczego zawsze ja mam rezygnowac z czegoś ustępować. Do tego nerwy i brak poczucia bezpieczeństwa ze strony męża. Perspektywa problemów finansowych. Boję się tak poprostu siedzieć w domu zamknąć się w czterech scianach
1 2017-02-25 21:30:05 Ostatnio edytowany przez nataliabukwas (2017-02-25 21:40:08)