Mam pytanie bardziej psychologiczne. Szukałam w internecie podobnego pytania, ale wszyscy użytkownicy pisali "na każdego przyjdzie czas" lub "każdy dojrzewa w swoim tempie" itp
Ale ja wiem o co chodzi i chciałabym zadać pytanie, w jakim wieku (lub przedziale wiekowym) WY uważacie, że brak współżycia to wstyd?
Jestem studentką, przeprowadzam sondę wśród ludzi i byłabym bardzo wdzięczna za konkretną odpowiedź. Ja wiem, że każdy dojrzewa w swoim czasie i tak dalej, ale powiedzmy sobie szczerze- jest moment w życiu gdy zaczynamy się interesować płcią przeciwną.
Tak więc jak wy uważacie? Przykładowo czytałam, że w dzisiejszych czasach utrata dziewictwa w wieku 19 lat to późno- tak napisała jedna 18- latka na pewnej stronie.
A jak wy uważacie?
Bardzo proszę o nie wyśmiewanie tematu, chciałabym mieć pewien zarys tego tematu
A co w tym śmiesznego?
Nie ma jednego wieku, jeden straci dziewictwo w wieku 15 lat, inny w wieku 40.
Ważne są przyczyny, bo pewnie chodzi Ci, kiedy nie jest za późno.
Jak straci w wieku 40 lat, ważne jest dlaczego dopiero wtedy. Czy ma takie a nie inne poglądy, może był molestowany, wtedy trzeba fachowej pomocy, może się bał, nie wiadomo dlaczego, może nie spotkał nikogo odpowiedniego, tu też ważne dlaczego nie spotkał może jest a społeczny, może ma kompleksy, może nie nadaje się do życia w zwiazku, może to a może tamto....tu trzeba indywidualnie podchodzić.
A co w tym śmiesznego?
Nie ma jednego wieku, jeden straci dziewictwo w wieku 15 lat, inny w wieku 40.
Ważne są przyczyny, bo pewnie chodzi Ci, kiedy nie jest za późno.
Jak straci w wieku 40 lat, ważne jest dlaczego dopiero wtedy. Czy ma takie a nie inne poglądy, może był molestowany, wtedy trzeba fachowej pomocy, może się bał, nie wiadomo dlaczego, może nie spotkał nikogo odpowiedniego, tu też ważne dlaczego nie spotkał może jest a społeczny, może ma kompleksy, może nie nadaje się do życia w zwiazku, może to a może tamto....tu trzeba indywidualnie podchodzić.