jak traktować taką osobę - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » jak traktować taką osobę

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: jak traktować taką osobę

Cześć,
może zacznę od tego, że mam 26 lat, studiuję, pracowałam, obecnie przygotowuję dyplom.
Mam duży problem z mężczyznami- mam dość trudne życie codzienne- ciężkie studia, praca- mam też dużo rozkmin związanych z przyszłością, zwykle się denerwuję i analizuję wszystko. Dlatego często imprezowałam, aby się odciąć- i wybierałam tych imprezowiczów, Piotrusiów Panów, co nie chcieli się wiązać a ja za nimi płakalam.

Wiadome jest to, że jak facet chce to będzie wiedział , że jesteś. Nie może mi wyjść to z głowy.Od roku jestem zablokowana.
Jest jeden chłopak, z którym spotykałam się chwilę 1.5 roku temu, popularny, wszyscy go lubią- ja wiem, że on ma przy mnie spinę, wiem , że się stresuje , to jest dziwne ale mam wrażenie, ze się wyczuwamy. On pod powłoką tego imprezowicza i popularnego jest bardzo wrażliwy i sympatyczny.I okazało się, że ja nie jestem taka jak inne laski- imprezowa, że mam sumienie, że nie zgadzam się na wiele rzeczy co inne dziewczyny, że stresuję się przed jakimiś tam sytuacjami.
Chyba jednak mu to nie zaimponowało- mam wrażenie, że on szuka kobiety idealnej, partnerki idealnej, którą żadna z jego znajomych nie jest- kiedy jednak jesteśmy razem gdzieś w firmie, gdzieś na spotkaniu, na imprezie- jest bardzo miłym normalnym inteligentnym człowiekiem.
Jednak nawet do mnie nie dotrzymywał słowa.
Wiem, że nie chce mnie stracić, wiem, że ma kupę obowiązków, ale wiem, że jakby chciał to by wyciągnął rękę...