Witam, chciałem się podzielić moimi troskami, być może któraś z koleżanek tutaj udzieli mi porady co robić… Przepraszam że robię to tutaj, w ogólnodostępnym Internecie, ale nie mam się komy wygadać jestem zrozpaczony.
Wstęp:
Ja – 30-kilku latek, ożeniłem się z moją wybranką 8 lat temu, znamy się około 10-11 lat. Ja jestem dość sympatycznym gościem, z ogromnym poczuciem humoru, w towarzystwie zwykle jestem aktywny, lubiącym dzieci, dobrym dla innych ludzi, wygląd: 195 cm, 90-180 kg, szatyn. Pracuję jako inżynier, praca w delegacji, co od dawna zamierzałem zmienić i od czerwca-lipca to dojdzie do skutku. Myślę że na to jaki jestem miało wpływ moje wczesne dzieciństwo, brak zainteresowania rodziców, często byłem sam w domu, albo na wakacjach u babci. Może stąd moja dość specyficzne problemy przede wszystkim w komunikacji – ciężko mi się z kimś dogadać, choć zauważyłem jak się otworzę idzie mi to łatwiej. Poza tym jedną z moich głównych wad jest nieroztropność – często powiem coś czego nie powinienem, zapominam prostych rzeczy (przykład, proszę: wychodząc z domu by pojechać na zakupy zapominam kluczyków do samochodu). Do tego dochodzi zaniedbanie mojej żony, choć ja nie zauważyłem żadnych tego oznak, przynajmniej do czasu, ale o tym później. Ani razu w życiu mojej żony nie zdradziłem, a nie muszę mówić jak łatwo o to w delegacyjnym trybie życia. Tryb życia delegacyjny prowadzę od 3 lat, przy ogromnym polepszeniu finansowej sytuacji rodziny. W między czasie sytuacja w moim domu powoli zmieniała się na gorsze, problemy z babcią i moją matką które mieszkały na dole. Moja żona była praktycznie z tym zostawiona sama. Opieka nad moją umierającą babcią (udar mózgu, później złamanie miednicy , kilka miesięcy później rak płuc). Egzamin z życia jaki jej JA zaserwowałem zdała celująco. Od czasu jak moja babcia umarła (2 lata) a matka wyprowadziła się (1rok) byłem pewien że już może być tylko lepiej. Oj jakże się myliłem !!