Bardzo kocham żonę, czy mam jakieś szansę? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Bardzo kocham żonę, czy mam jakieś szansę?

Strony 1 2 3 4 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 206 ]

Temat: Bardzo kocham żonę, czy mam jakieś szansę?

Chciałem prosić Was o radę w bardzo ważnej dla mnie sprawie. Na początku musze się przyznać. Zdradziłem żonę , cholernie tego żałuję, wiem, że jestem dupkiem. Straciłem żonę,  dwunastoletnią córeczkę. Pracuję jako wuefista,  wieczorami dorabiam jako instruktor na basenie. Chwila słabości ( która oczywiście mnie nie tlumaczy) przekreśliła całe życie. Spędzam z corka każda wolną chwilę,  żona nie jest z żadnym facetem, staram sie jak moge. Bardzo za nimi tesknie. Wiem, że popełniłem największy błąd na świecie. Z żoną byłem bardzo szczęśliwy,  w łóżku też nam się układało,  nie mam pojęcia dlaczego zdradziłem hmm W czwartek odwozilem córkę wieczorem do domu ( nie mieszkam z nimi)  Długo rozmawialiśmy z żoną,  gdy ona zasnela,  niewiem nawet jak to się stało,  że wyladowalismy w łóżku,  było cudownie,  lecz rano musiałem się wynieść,  myślicie,  że jest jakiś cień szansy jak żona poszła ze mną do łóżka?!  To dla mnie wazne,  bardzo ważne,  jak uważacie?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Bardzo kocham żonę, czy mam jakieś szansę?

pewno jest...

3 Ostatnio edytowany przez kerk (2014-04-12 19:02:43)

Być może dostaniesz jakiś cień szansy... Teraz musisz tylko czekać na ruch swojej żony. Ona sama się do Ciebie odezwie, jeśli w ogóle jeszcze będzie chciała po czymś takim

4

Byłem bardzo zdziwiony,  gdy to ona zainicjowała seks. Może to był jakiś znak?

5

in_ka napisał/a: