Rzuć pracę - problem z mężem - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Rzuć pracę - problem z mężem

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 31 ]

Temat: Rzuć pracę - problem z mężem

Od dłuższego czasu mąż prosi, błaga, nalega - abym rzuciła pracę. Uważa, że zarabia wystarczająco dużo, aby zapewnić utrzymanie zarówno mi jak i jemu.

Pracuję w branży marketingowo-mediowej, może nie zarabiam wybitnie dużo (na pewno mniej niż on), ale realizuje się mniej lub bardziej w tym co robię.

Czy miałyście podobny problem i jak sobie z tym radzicie lub już poradziłyście?

Ostatnio zaczął stawiać tą kwestię na ostrzu noża....

Czekam, na rady, porady, wskazówki.

(nie wiem czy wrzuciłam to do odpowiedniej kategorii, w razie czego przerzućcie to w odpowiednie miejsce)

Pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Rzuć pracę - problem z mężem

Jak sobie z tym poradzić? Przede wszystkim zdać sobie sprawę, że to, co robi Twój mąż, jest formą przemocy. Dalej postępować zgodnie z tą wiedzą.

3

Czy on ma jakieś konkretne powody dla których Cię do tego namawia?czy po prostu nie chce byś pracowała? Bo jak to drugie to absolutnie nie daj się zniewolić  bo może po latach zostaniesz bez pracy i męża. Różne są przypadki ale ciężko potem wszystko zaczynać od zera.

4 Ostatnio edytowany przez EeeTam (2016-09-19 13:49:51)

p.problem napisał/a:

Od dłuższego czasu mąż prosi, błaga, nalega - abym rzuciła pracę.

A ma jakieś argumenty, czy to na zasadzie "Bo tak"?

Anemonne napisał/a:

Jak sobie z tym poradzić? Przede wszystkim zdać sobie sprawę, że to, co robi Twój mąż, jest formą przemocy.