dziś na pewno wywalą mnie z roboty - obsesja - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » dziś na pewno wywalą mnie z roboty - obsesja

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: dziś na pewno wywalą mnie z roboty - obsesja

Dzień dobry,
chciałabym podzielić się z Wami moim problemem, który mnie zżera. Pracuję od jakiś 3 lat. Najpierw zaczęłam od stażu, teraz jestem na zastępstwo. Jednak chodzi o moje podejście - paniczny strach i lęk, że popełnię błąd i wyrzucą mnie z pracy. Codziennie się zamartwiam, jestem zestresowana i spięta. W weekend niestety myślę ciągle o pracy, w niedzielę to już jestem chora z powodu, że będę musiała do niej iść. Próbowałam z tym walczyć, jednak to jest silniejsze ode mnie. Z jednej strony stresuje mnie sama praca, a z drugiej mam lęki, że ją stracę (i tak jestem na zastępstwo, więc wiem, że prędzej czy później praca się skończy).
Wiem, że wielu ludzi martwi się o swoją pracę, ale nie wiem czy myślą o tym tak ciągle i intensywnie jak ja. Jestem już tym bardzo zmęczona

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: dziś na pewno wywalą mnie z roboty - obsesja

A co to za praca aż tak stresująca?
Po trzech latach masz chyba jakieś doświadczenie?

3

Odp: dziś na pewno wywalą mnie z roboty - obsesja

nie samą pracą człowiek żyje..

4

Odp: dziś na pewno wywalą mnie z roboty - obsesja