Bulimia, kompulsy a ubezwłasnowolnienie. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Bulimia, kompulsy a ubezwłasnowolnienie.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Bulimia, kompulsy a ubezwłasnowolnienie.

Witajcie!
Nie mam siły, ani chęci na zbyt głębokie zagłębianie się w temat i opisywania przebiegu mojej choroby "od podszewki", ale czy ktoś spotkał się z ubezwłasnowolnieniem z powodu bulimii, tudzież kompulsywnego objadania się? Mam 20 lat, wagę w normie (w sumie to nawet lekką nadwagę- 70 kg, przy 167 cm), i tak to prawda cierpię na ED od 1,5 roku, nienawidzę swojego wyglądu, miewam epizody depresyjne, ale jednocześnie studiuję w mieście oddalonym od mojego rodzinnego domu o blisko 300 km i prowadzę względnie normalne życie. Czy jeżeli nie ma w sumie uzasadnionego zagrożenia życia istnieje możliwość zaciągnięcia mnie siłą na terapię/ leczenie do szpitala psychiatrycznego? Pytam jedynie o aspekt stricte prawny i wasze doświadczenia w tym polu.
Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi.

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez kammiś (2016-04-24 14:32:39)

Odp: Bulimia, kompulsy a ubezwłasnowolnienie.

Kochana, znam problem, jako nastolatka obsesyjnie sie odchudzalam (ale nikt sobie nic z tego nie robil). Zaraz Cie wszyscy pewnie zaczna pouczac....ja nie.
Pracuje na co dzien z prawem cywilnym, wiec postaram sie Ci pomoc smile
Watpie zeby bylo to podstawa do ubezwlasnowolnienia, ale dokladnie sprawdze dzis po poludniu, bo sam Kodeks cywilny nie stanowi wprost, enumeratywnie, jakie zaburzenia psychiczne wchodza w zakres podstawy do ubezwlasnowolnienia.