czuję się jak kupa - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » czuję się jak kupa

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: czuję się jak kupa

Trafiłam tutaj pewnie jak większość z Was. Samotność doskwiera nawet wśród ludzi i trzeba sobie jakoś z nią radzić.  Jeśli chodzi o mnie, to mam 33 lata,  2 dzieci,  małżeństwo z 10-letnim stażem.  Jestem nauczycielem czynnym zawodowo, odnoszę sukcesy w pracy, a w domu czuję się jak kupa.  Mój mąż nie potrafi powiedzieć o mnie nic dobrego. Mogę zrobić świetny obiad, wysprzatac mieszkanie, spełnić jego erotyczne fantazje, ale wystarczy zostawiony ręcznik w łazience albo zła ilość kanapek na kolację,  a już jest obraza, wyzwiska i poniżanie.  Nie ma dnia bez awantury.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: czuję się jak kupa

To on jest kupa,a nie Ty.
Dlaczego jest taki nerwowy ? Ma jakies problemy i wyladowuje sie na Tobie ?
Czy zawsze byl taki ?

3

Nie musisz tak sie czuc, tylko dlatego, ze Twoj maz ma jakies problemy psychiczne.

To od Ciebie zalezy jak sie czujesz.
Nie pozwol komus decydowac o swoim samopoczuciu.

4

Nie pozwalaj mu się wyzywać i obrażać. Z tego typu gadkami to może iść do kolegów na podwórku.

5

Nienawidze takich facetow! Co oni sobie mysla?! Ze sa pepkiem swiat?!
Najsmiejsze jest to, ze ci najbardziej chamscy maja 160 cm, nie maja zadnej klasy i zero sukcesow na koncie .. zenada. Nie obrazam oczywiscie twojego meza, bo moze jest inaczej.
A ty pokaz mu, ze masz go gleboko.. wystroj sie, idz do fryzjera, niech nie mysli, ze moze po Tobie krzayczec bez powodu. A nastepnym razem w ogole nie zrob mu kolacji.

6

Kobieto wyrwij sie z tego czegos co nazywasz ''zwiazkiem''.