Drogie Panie, Kobiety, po prostu Dziewczyny...
Bardzo potrzebuję teraz wsparcia. W końcu dojrzałam do tego by zakończyć toksyczny związek z moim partnerem.
Dziś sięgnęłam (chyba) dna. Pierwszą rzeczą o jakiej pomyślałam rano to wypić melisę i odkręcić gaz.
Popatrzyłam na dzieci.
Oznaczało by to że przegrałam. Przegrałam własne życie.
A wszystko to przez toksycznego faceta.
Ciężko mi wszystko ogarnąć ująć w słowa.
Mój związek nie był jakoś tak szczególnie przemocowy. Kłótni i awantur ze strony partnera bark. To z mojej strony najczęściej wybuchały awantury, bo brak mi cierpliwości.
Jesteśmy ze sobą siedem lat tylko i aż. To taki szary i zwykły związek bez wielkich wyznań deklaracji. Ciągłe zmaganie się z codziennością. Dlatego chyba wytrzymaliśmy ze sobą siedem lat.
Dlaczego toksyczny?
Mój partner sprawił, że czuje się nic nie warta, nie potrafię zrobić niczego dobrze. Czego bym się nie podjęła co bym nie zaczęła robić to wszystko jest bez sensu bo nie mam w tym doświadczenia i są miliony ludzi, którzy zrobią to lepiej niż ja.
Przykład:
Razem moją siostrą S zaczęłyśmy zajmować się rękodziełem. Wyplatałyśmy koszyczki. Jednak ona w tym wytrwała i robi to teraz bardzo ładnie.
A zaczynałyśmy od minimalnej wiedzy na ten temat. Mój partner kiedy tylko zaczynałam wyplatać koszyk zarzucał mi brak troski o dzieci, wytykał najdrobniejsze przekrzywienie witki. Wszystko było źle w takim koszyku. Chodził i gderał tak długo aż odkładałam koszyk i zaczynałam się zajmować np szorowaniem brodzika. Teraz kiedy S daje nam w prezencie jakiś koszyczek wygląda on jak małe arcydzieło i mój szanowny pan chwali je. Co jakiś czas daje mi odczuć, że nawet takiego ładnego koszyka nie potrafię zrobić. Tylko, że siostra wyplotła ich z tysiąc zanim doszła do takiej perfekcji. Przemilczam jego komentarze.
Przykre i żal...