Witam, jestem w proszku psychicznym, stąd ten post. Jestem młodą osobą, studiuję, mam bliższych/dalszych znajomych, całkiem nie najgorzej radzę sobie w życiu, uważam się za dobrego człowieka...na pozór. Im dalej wchodzę w życie i im więcej lat mi przybywa, tym mam wrażenie, że zachowuję się nieporadnie jak dziecko. I zmieniło mi się też, na przestrzeni różnych (złych) wydarzeń własne zdanie o mojej osobie. Uważam się za osobę niewdzięczna, na siłę szukającą problemów. Nie wiem czy to kwestia charakteru, wychowania czy pogody; mam wrażenie, że jestem osobą pełną sprzeczności i paradoksów. Na pozór jestem pełna życia, lubię sport, kocham podróże i obecnie tylko to może dać mi radość w życiu. Niestety przez problemy finansowe oraz uwiązanie uczelnią, jestem przyszpilona do jednego miejsca, co mnie bardzo męczy. Moi znajomi z uczelni raczej znają tylko tą apatyczną wersję mojej osoby, kiedyś nawet kolega zapytał co jest ze mną, czy jestem chora. Na uczelni nie ma we mnie życia, ogólnie nie potrafię znaleźć radości w chwilach dnia codziennego. Fakt, że moje życie skupia się głównie na uczelni tym bardziej mnie dołuje. Uczelnia wiąże się również z ciągłym stresem, napięciem i obowiązkami.