Przedłużające się studia a brak pomysłów na pracę - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Przedłużające się studia a brak pomysłów na pracę

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Przedłużające się studia a brak pomysłów na pracę

Hej,
studiuję dość ciężki kierunek na Politechnice w jednym z miast w Polsce. Jestem na 1 semestrze studiów magisterskich. Moi znajomi, równolatkowie już pokończyli studia rok, dwa lata temu.
U mnie sprawa wygląda tak, że po maturze nie wiedziałam co chcę robić. Poszłam na coś co mi nie podpasowało. Po roku dostałam się na to co chciałam. Wiedziałam, że studia inżynierskie będą trwały 4 lata więc już studiowałabym 5 lat.
W tym czasie nie miałam żadnego większego związku. Platoniczne miłości, romanse i imprezy aby odreagować studia-a dlaczego? Bo z roku na rok spędzałam ok 8-1 0 h na uczelni. Na studiach miałam grupę 30 osobową z czego 9/10 chłopaków w związkach. Wydział był duży ale jakoś wyszło tak,że nikogo nigdy nie poznałam tak na dłużej, na związek.
Po 4l atach okazało się, że trzeba odrobić dodatkowy semestr- wszyscy byliśmy załamani. Więc już rocznikowo studiowałam 4.5 roku. W tym czasie miałam oczywiście praktyki półroczne, jakieś dodatkowe zlecenia, zajęcia, organizacje, wolontariaty. Ale już mnie to męczyło.
Po bardzo trudnym semestrze, prawie 2w1 miałam 4-5 miesięcy do następnej rekrutacji. Odpoczywałam w domu i imprezowałam, realizowalam swoje hobby, miałam zlecenia które wykonywałam w domu, cieszyłam się życiem. W październiku 2015 poszłam na 1 sem studiów mgr. Mam 25 lat. Czekają mnie jeszcze 2 lata studiów.