netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

Plamienie przy Novynette

2 odpowiedzi1 706 wyświetleńzałożony przez Ślimaczyca, 02.01.2015

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Plamienie przy Novynette

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1 Ostatnio edytowany przez Ślimaczyca (2015-01-02 12:57:43)

Temat: Plamienie przy Novynette

Hej, wczoraj dostałam okres i przyjęłam pierwszą tabletkę Novynette. Po kilku godzinach okres zanikł (przypominał tylko plamienie) i do teraz nic... zanim przyjmowałąm tabletki zdarzyło mi się to kilka razy, pierwszy dzień tylko plamienie, a na drugi dzień już "prawdziwy" okres. Byłam 12.12 u ginekologa, nie stwierdził żadnych nieprawidłowości poza lekko zmienionym pH. Miesiączki mam regularne (29-30 dni), zabezpieczaliśmy się zawsze prezerwatywą, nie było "niebezpiecznych" sytuacji.
Czy pierwsze zażycie hormonów może doprowadzić do takiej sytuacji, czy powinnam się udać do ginekologa?

Dodam, że boli mnie brzuch od wczoraj, ale trudno mi teraz określić, czy to bóle miesiączkowe, czy ze stresu hmm

2

Odp: Plamienie przy Novynette

Powinnas isc do lekarza. Ja po tych tabletkach tez nei czułam sie dobrze. Po prostu strasznie drętwiały mi nogi i musiałam je odstawic.

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Plamienie przy Novynette

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026