witam,
od jakichś dwóch tygodni zażywam Microgynon 21. Na początku było wszystko okej, ale teraz w miejscach okolic intymnych pojawił się swąd, nadwrażliwość na dotyk i zaczerwienienie. Jest to dość niekomfortowe, ze względu na fakt ,iż mój partner, z którym współżyłam ma takie same objawy. Nigdy wcześniej nie było takiego problem, nie mieliśmy takich objawów. Dlatego pytanie do Was, drogie Kobiety, co mi radzicie? Bo szczerze mówiąc nie wiem co zrobić, co to może być i jak dalej postąpić.
Podobne tematy
witam,
od jakichś dwóch tygodni zażywam Microgynon 21. Na początku było wszystko okej, ale teraz w miejscach okolic intymnych pojawił się swąd, nadwrażliwość na dotyk i zaczerwienienie. Jest to dość niekomfortowe, ze względu na fakt ,iż mój partner, z którym współżyłam ma takie same objawy. Nigdy wcześniej nie było takiego problem, nie mieliśmy takich objawów. Dlatego pytanie do Was, drogie Kobiety, co mi radzicie? Bo szczerze mówiąc nie wiem co zrobić, co to może być i jak dalej postąpić.
Isc do ginekologa
To co opisujesz wyglada na infekcje, idz do ginekologa