Jaki krem będzie odpowiedni... ? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Jaki krem będzie odpowiedni... ?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Jaki krem będzie odpowiedni... ?

Witam!
Proszę Was o pomoc... otóż nie znam się zbyt dobrze na kremach pielęgnacyjnych, a mam problem. Otóż od dłuższego czasu pracuję w kawiarni, dym papierosowy itp. powoduje, że moja cera robi się szara i wygląda na niezdrową. Jaki krem mogę kupić, by mógł dostarczyć witaminy dla mojej cery i przede wszystkim sprawił, by buzia wyglądała na zdrową i skóra była ujędrniona? (Mam 34 lata)
Z góry dziękuję za pomoc!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jaki krem będzie odpowiedni... ?

aga,kazda z nas napisze ,jaki krem jej pasuje.Radze Ci pojsc do kosmetyczki i ona dobierze odpowiedni krem do Twojej cery.
Ja np stosuje krem Clarena i jestem zadowowlona

3

Krem jest jak najbardziej potrzebny i jak powiedziała mon61, każda Ci doradzi inny. Ja używam tylko i wyłącznie pospolitegokremu Nivea i innego kremu moja skóra nie trawi. I chyba kosmetyczka Ci najlepiej doradzi. Ale skoro piszesz, że pracujesz w miejscu, gdzie jest dym itp to może zadbaj o nawilżenie od środka, czyli jakieś witaminki w postaci tabletek. Poza tym oczywiście zmywaj makijaż zawsze i do czasu do czasu rób sobie maseczki nawilżające. Ja uwielbiam maseczki. Najczęściej kupuję te do użycia na 1 czy 2 razy.

4

W przystępnej cenie jest Olay Complete Care- krem odżywczy na noc. Poprawia wygląd poszarzałej, zmęczonej skóry.

5