Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 19 ]

1 Ostatnio edytowany przez Olinka (2013-03-04 01:33:55)

Temat: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Od zawsze kupuję zwykłe staniki, takie za 15-20zł i zwylke są to niedobrane staniki - zawsze mi coś wyłazi. Mam już tego dość i chcę zainwestować w lepszy model, taki za 100-150zł, ale nie wiem czy warto, no i jaki  wybrać modelujący czy usztywniany? Dodam, że mam duży biust, a rozmiar gdzies 38/40, zależy gdzie big_smile

Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym.
Dominika 23.10.2009r. ur.cc 21. 45
Kacper Mikołaj 04.04.2012r. ur cc 12.30
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

dla duzego biustu najlepszy jest stanik pol usztywniany.mialam podobny problem tez mi zawsze wszystko wylazilo itp bo wstydzilam sie pójść do bra fitterki.w koncu jednak sie przemoglam i byla to jedna z najlepszych decyzji w moim zyciu.w mojej miescinie fitterka byla darmowa w sklepie z bielizna i pomogla mi znalezc odpowiedni biustonosz.w koncu przestalam sie meczyc kregoslup nie boli i mam taki komfort jak nigdy.

3

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Dobrze dobrany i porządnej firmy.  Reszta jest drugorzędna, usztywnienie czy jego brak nie ma znaczenia dla podtrzymania piersi, to kwestia upodobania i tego, pod jakie ubrania stanik będzie przeznaczony.

Wybierz się do dobrego sklepu z brafittingiem (adresy znajdziesz na "stanikowej mapie"), tam znajdziesz i porządną ofertę, i wykwalifikowany personel smile

4 Ostatnio edytowany przez Wielokropek (2013-03-03 20:04:59)

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

soft lub semi soft, popatrz tutaj:

wstawianie linków jest niezgodne z regulaminem forum
lub udaj się do sklepu stacjonarnego, gdzie specjalistka dobierze Ci odpowiedni:)

5

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

A ja przewrotnie napisze, ze od lat mecze sie z duzym biustem, ktory niestety z wiekiem nie kurczy sie a odwrotnie - rosnie i traci na pieknym ksztalcie i zadna firma, zaden stanik nie zdolal mnie zadowolic. Duzy biust zawsze bedzie gdzies wylazil, cos bedzie uciskac, sciskac, uwierac. Nie mowiac juz o tym, ze poza stanikiem ciezko jest znalezc odziez na szczupla a biusciasta kobiete.

W koncu miarka sie przebrala, mialam juz dosc tych biusciastych meczarni i polowan w sklepach i zdecydowalam sie zrobic to, co powinnam byla juz dawniej. Za 5 dni bede miala zabieg a po nim do wyboru do koloru slicznych stanikow w normalnych rozmiarach, bluzeczek na ramiaczka, kostiumow kapielowych, tunik..:) Aha - i taniej mnie to wyniesie niz kupno jakiegokolowiek Panache:)

Ten najwiecej mowi o przeszlosci, kto nie ma planow na przyszlosc

6

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
małgosia1989 napisał/a:

Od zawsze kupuję zwykłe staniki, takie za 15-20zł i zwylke są to niedobrane staniki - zawsze mi coś wyłazi. Mam już tego dość i chcę zainwestować w lepszy model, taki za 100-150zł, ale nie wiem czy warto, no i jaki  wybrać modelujący czy usztywniany? Dodam, że mam duży biust, a rozmiar gdzies 38/40, zależy gdzie big_smile

Ja tez mam ten problem 75G. Testuję różne firmy, najbardziej nie lubię, jak ktoś szyje "większy" model z cieniutkimi, delikatnymi gumkami.
Zdecydowanie najlepszym moim zakupem był biustonosz sportowy Anita za ~200 zł, zrobiony ze specjalnej tkaniny, bezszwowy, rewelacja jeżeli chodzi o komfort użytkowania!
Oczywiście wadą jest - że jest trochę zabudowany, jak przystało na sportowy biustonosz, więc do niektórych ubrań nie pasuje.

"Myślę, że każdy inteligentny człowiek jeśli mówi, że nie jest feministą, to się kompromituje, bo feminizm jest za równouprawnieniem. Prawa kobiet to prawa człowieka, po prostu" Maja Ostaszewska

7

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
Mussuka napisał/a:

A ja przewrotnie napisze, ze od lat mecze sie z duzym biustem, ktory niestety z wiekiem nie kurczy sie a odwrotnie - rosnie i traci na pieknym ksztalcie i zadna firma, zaden stanik nie zdolal mnie zadowolic. Duzy biust zawsze bedzie gdzies wylazil, cos bedzie uciskac, sciskac, uwierac. Nie mowiac juz o tym, ze poza stanikiem ciezko jest znalezc odziez na szczupla a biusciasta kobiete.

W koncu miarka sie przebrala, mialam juz dosc tych biusciastych meczarni i polowan w sklepach i zdecydowalam sie zrobic to, co powinnam byla juz dawniej. Za 5 dni bede miala zabieg a po nim do wyboru do koloru slicznych stanikow w normalnych rozmiarach, bluzeczek na ramiaczka, kostiumow kapielowych, tunik..:) Aha - i taniej mnie to wyniesie niz kupno jakiegokolowiek Panache:)

1. Jaki to jest "normalny" rozmiar stanika i dlaczego inne są nienormane?
2. Operacja piersi tańsza od stanika? gdzie takie cuda?
3. Nie łudź się, że po zmniejszeniu piersi będziesz mogła kupić biustonosz byle gdzie i za 10 zł. Dobry stanik będzie kosztował podobnie (od ok. 80 zł w górę) niezależnie od tego, czy będzie w rozmiarze 65HH czy 75D, i tych dobrych w każdym rozmiarze trzeba się podobnie naszukać (myślisz, że czemu dziewczyny z Lobby Małobiuściastych kupują głównie przez net?).

8

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
Alika napisał/a:
Mussuka napisał/a:

A ja przewrotnie napisze, ze od lat mecze sie z duzym biustem, ktory niestety z wiekiem nie kurczy sie a odwrotnie - rosnie i traci na pieknym ksztalcie i zadna firma, zaden stanik nie zdolal mnie zadowolic. Duzy biust zawsze bedzie gdzies wylazil, cos bedzie uciskac, sciskac, uwierac. Nie mowiac juz o tym, ze poza stanikiem ciezko jest znalezc odziez na szczupla a biusciasta kobiete.

W koncu miarka sie przebrala, mialam juz dosc tych biusciastych meczarni i polowan w sklepach i zdecydowalam sie zrobic to, co powinnam byla juz dawniej. Za 5 dni bede miala zabieg a po nim do wyboru do koloru slicznych stanikow w normalnych rozmiarach, bluzeczek na ramiaczka, kostiumow kapielowych, tunik..:) Aha - i taniej mnie to wyniesie niz kupno jakiegokolowiek Panache:)

1. Jaki to jest "normalny" rozmiar stanika i dlaczego inne są nienormane?
2. Operacja piersi tańsza od stanika? gdzie takie cuda?
3. Nie łudź się, że po zmniejszeniu piersi będziesz mogła kupić biustonosz byle gdzie i za 10 zł. Dobry stanik będzie kosztował podobnie (od ok. 80 zł w górę) niezależnie od tego, czy będzie w rozmiarze 65HH czy 75D, i tych dobrych w każdym rozmiarze trzeba się podobnie naszukać (myślisz, że czemu dziewczyny z Lobby Małobiuściastych kupują głównie przez net?).

1.Normalny rozmiar dla mnie to proporcjonalny do sylwetki. Jesli pod biustem mam przykladowo 75 cm to miseczka H czy wyzej wydaje mi sie malo proporcjonalna. 75 A do E jeszcze ok , wyzej to juz za duzo tego "szczescia" jak na szczupla osobe.

2. Takie cuda zdazaja sie np.w Skandynawii jesli trafisz do panstwowego szpitala na oddzial plastyki. Takie nasze NFZ. Placisz za calosc (operacja + 1 dniowy pobyt) 32?. Kup mi Panache albo inny markowy stanik za tyle;)

3. Ale ja wcale nie zamierzam kupowac badziewia za 10 zl. Wrecz przeciwnie, teraz to dopiero poszaleje;) Mnie nie chodzilo o koszta tylko o komfort, a ten jest bezcenny.

Ten najwiecej mowi o przeszlosci, kto nie ma planow na przyszlosc

9 Ostatnio edytowany przez Olinka (2017-02-23 00:45:56)

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Ja już inwestuje w staniki, mam duży biust i szkodami go deformować. Ze sklepów z bielizną w których jest duża rozmiarówka mogę ze spokojnym sumieniem polecić [spam].

10

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
Gorgia napisał/a:

Ja już inwestuje w staniki, mam duży biust i szkodami go deformować. Ze sklepów z bielizną w których jest duża rozmiarówka mogę ze spokojnym sumieniem polecić [spam].

Szkoda, że to nie jest obiektywna opinia a szeptana reklama.

11

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Coz, ja od lat kupuje bieliznę w Triumphie.
Drogo, ale przynajmniej wygodnie.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

12

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
Cynicznahipo napisał/a:

Coz, ja od lat kupuje bieliznę w Triumphie.
Drogo, ale przynajmniej wygodnie.

Ja mam rozmiar 75 E i jest mi z nim źle. Kupiłam już 2 staniki w Triumphie dałam około 130 zł Dla mnie jest to dużo... I szczerze powiedziawszy mam źle dobrane. Jeden i drugi. Z pierwszego mi piersi i tak wychodzą, ponieważ jest za płytka miseczka. Oczywiście na początku cacy po kilku dniach czy kilkunastu mi zaczęły wychodzić... Więc drugi raz kupiłam taki troszkę bardziej zabudowany po promocji nawet też wyszło 130 zł i to tez nie to ;( Oczywiście w sklepie cud miód i orzeszki.... Już się załamałam. Znalazłam panią która sprzedaje duże rozmiary staników i są to takie zwykłe. Ale naprawdę
Jedno co muszę przyznać stanikom firmowym to to iż nie obciążają ramion... Marzy mi się idealny. Gdzie mi pierś nie będzie uciekać ani nic... Może kiedyś trafię do sklepu z tymi specjalistkami ;P A strasznie mnie wkurza to, iż dość ciężko znaleźć ubranie na duże piersi... Tzn u mnie to jeszcze w miarę (nie mówię o tym iż większość bluzek ma malutkie dekolty gdzie my okropnie wyglądamy) ale współczuję paniom które wspominały o rozmiarach HH czy G. Oj bardzo współczuję...

13

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Malvishia, idę o zakład, że jak masz spory biust to na pewno nie powinnaś nosić żadnego 75E. A Triumph jest sztandarowym przykładem sklepu drogiego a  ze skrajnie niekompetentną obsługą i marną rozmiarówką (im brakuje ze 3/4 rozmiarów, jak w takich warunkach można cokolwiek "dobrać"? tam nawet dziewczyny ze średnim biustem niewiele znajdą).


Wpisz w google "stanikowa mapa" to znajdziesz stronę z adresami wszystkich porządnych sklepów z całej polski (nie jest ich wcale mało, ale żadnego Triumpha na liście nie uświadczysz wink ), wybierz się do takowego a jak nie masz żadnego blisko to wpisz się do wątku "jaki powinnam nosić rozmiar " na forum Lobby Biuściastych.

A potem wejdź na strony sklepów Ewa Michalak, Comexim, Figleavaes, Bravissimo, wejdź na stronę Balkonetka i zobacz, że dziewczynom noszącym 65HH czy 75GG nie ma czego współczuć, a przeciwnie: można im jedynie zazdrościć, że już od dawna znają swoje właściwe rozmiary i mają w nich tak ogromny wybór świetnych i ślicznych staników (ogromny, bo co sezon jest kilkanaście nowych modeli z miseczkami sięgającymi litery K).


Zaś co do ubrań: wygogglaj Urkye, BiuBiu i Pepperberrry. Oraz forum Lobby Odzieżowe.

14 Ostatnio edytowany przez Malvishia (2013-05-18 13:35:43)

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Alika dziękuję za informacje wink Z pewnością skorzystam wink już googluję na mapkę wink Pozdrawiam wink


Edit. Oj. W zachodniopomorskim nie uświadczysz takiego cudu sad Muszę szukać gdzie indziej wink

15

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
Malvishia napisał/a:

Alika dziękuję za informacje wink Z pewnością skorzystam wink już googluję na mapkę wink Pozdrawiam wink


Edit. Oj. W zachodniopomorskim nie uświadczysz takiego cudu sad Muszę szukać gdzie indziej wink

A nie trafiłaś na jakiś starszy spis sklepów z mapki? (na niektórych blogach takie, niezaktualizowane, funkcjonują)

Bo mi mapka pokazuje:

Gryfino
Brastar, ul. Energetyków 14d?

Koszalin
Braferia, ul. Domina 5/2 (pasaż Millenium)

Szczecin
Ebras, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 8/9?,
Selene, ul. Obrońców Stalingradu 4
The Boob, ul. Jagiellońska 95

16

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?
Alika napisał/a:
Malvishia napisał/a:

Alika dziękuję za informacje wink Z pewnością skorzystam wink już googluję na mapkę wink Pozdrawiam wink


Edit. Oj. W zachodniopomorskim nie uświadczysz takiego cudu sad Muszę szukać gdzie indziej wink

A nie trafiłaś na jakiś starszy spis sklepów z mapki? (na niektórych blogach takie, niezaktualizowane, funkcjonują)

Bo mi mapka pokazuje:

Gryfino
Brastar, ul. Energetyków 14d?

Koszalin
Braferia, ul. Domina 5/2 (pasaż Millenium)

Szczecin
Ebras, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 8/9?,
Selene, ul. Obrońców Stalingradu 4
The Boob, ul. Jagiellońska 95

oooooo wink to chyba starsza mapka wink zapiszę sobie te adresy i jak tylko będę w Szczecinie to zajdę wink Dziękuję :*

17

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Dziewczyny: podglądam ten wątek i nieco się dziwię.

Moja poprzednia Pani miała biust w rozmiarze 85GG lub 85H.
Wykluczone było kupienie stanika w normalnym sklepie bieliźniarskim.
Co jakiś czas wybieraliśmy się więc do dobrego firmowego salonu, gdzie moja Pani przez (nawet) kilka godzin przymierzała różne staniki.
Jako płatnik tych wypraw big_smile pamiętam jednak ceny zaczynające się od 250,00zł.
Poniżej tej kwoty nie mogła nawet marzyć o znalezieniu czegoś sensownego.
Wydatek był duży, ale trwałość, jakość i dobry rozkład obciążenia (takie piersi naprawdę swoje ważą) kompensowały go w całości.

Przyznam, ze nie wyobrażam sobie kupowania takiego stanika przez internet.
Obsługa w sklepie była często pomocna.

A może pomyślicie o gorsecie?

Obciążenie rozłoży się jeszcze lepiej, a i sylwetka zostanie wymodelowana.
Słyszałem o kilku dobrych gorseciarkach. Również ceny nie były szokujące.

Pozdrówcie ode mnie swoje wspaniałe walory smile.

18

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Dla dużego biustu ten, który zbiera - cały biust smile. półusztywniany najlepiej.

19

Odp: Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Tez tak myślę, a przed taką inwestycją większa najlepiej  skonsultować się z brafitterką. W salonach często sa zatrudnione takie osoby i one naprawdę potrafią doradzić, dobrze wymierzyć itd.

Posty [ 19 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Modelujący czy usztywniany? Jaki stanik do dużego biustu?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018