otóż mam takie pytanie, miesiąc temu brałam Cilest, ale źle na mnie działał, więc lekarz kazał mi brać po 2 tabletki przez 2 dni a reszte po jednej żeby szybciej zakonczyć branie go, potem miałam zrobić 7 dni przerwy i zacząć brać femoden, więc tqak zrobiła, teraz jest 4 dzien przerwy po femodenie a ja dalej nie mam okresu, czy powinnam go dostać w takim przypadku w przerwie między opakowaniami czy moge go dostać poźniej ? proszę o odpowiedzi !
Podobne tematy
Łol, pierwsze slysze zeby brac po 2 tabletki dziennie zeby szybciej skonczyc opakowanie. Wiem, ze jezeli chce sie szybciej skonczyc opakowanie, a jednoczesnei zachowac antykoncepcje, to mozna wziac mniej tabletek po prostu, ale minimalnie 17-18 z danego opakowanie, i zorbic przerwe, a nie faszerowac sie po 2 dziennie.
napewno takei podwojne branie tabletek ma wplyw na Twoj organizm, no i to, ze skonczylas wczesniej, czekaj cierpliwie na okres, oczywscie ze moze przyjsc pozniej, bo jednak nie bralas normanie tabletek
no cóż, tak kazał lekarz 2 razy po 2 dziennie a reszte normalnie ;]]]
w kazdym badz razie zabezpieczona bylas napewno ![]()
czekaj cierpliwie na okres, i nei stresuj sie, bo to tez mzoe go opoznic, jeszcze jest troche czasu zeby sie pojawil
Tak, jak pisze Ikaa. Czekaj na okres, nie odstawiaj tabletek i nie denerwuj się. Po pierwsze podwójna dawaka hormonów przez dwa dni, po drugie wcześniej skończone opakowanie, a po trzecie nowe tabletki z innym składem, więc to wszystko po prostu wpłynęło na opóźnienie okresu
zmień lekarza.
zmień lekarza.
dokladnie!!-,nie rob sobie w organizmie ,,burzy,, wkoncu to sa hormony...a zdrowie ma sie tylko jedno,wiec radzilambym zmienic lekarza.
pozdrawiam:):):)
juz chodze do innego, ale wcześniej nie miałam do kogo.. więc co poradzic ;] jeden ginekolog na krzyż na moim zadupku* jest ;]]
kszkszksz a nie miałaś czasami plamień przy tym opakowaniu? tzn zanim zaczełaś brać te podwójne dawki?