Zrozumieć zachowanie "kolegi". - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIERWSZA MIŁOŚĆ I RANDKI » Zrozumieć zachowanie "kolegi".

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 20 ]

Temat: Zrozumieć zachowanie "kolegi".

Witajcie!
Ja jak zwykle z problemem sercowym wink No, prawie sercowym.
Jakiś czas temu (już 9 miesięcy chyba) poznałam chłopaka na jednym z portali społecznościowych. Jest ode mnie 3lata starszy, po studiach, pracuje, mieszka w tym samym mieście gdzie ja studiuję.
Na początku dużo pisaliśmy, oczywiście tylko na gg. Takie różne długie rozmowy o wszystkim i o niczym. Bardzo dobrze mi się z nim rozmawia, tak na luzie, bez skrępowania. Potem wymieniliśmy się także numerami telefonów. W ciągu dnia pisaliśmy smsy, takie zwykłe na dzień dobry itd., wieczorem na gg. Padła propozycja spotkania ( z jego strony) wyjście do kina. Bardzo długo nie mogliśmy się zgrać co do terminu spotkania, ciągle coś przeszkadzało. W końcu udało nam się pójść na film. Po spotkaniu napisał mi, że bardzo dobrze mu się ze mną rozmawia też na żywo i że bardzo mnie lubi. Zaczął przesyłać buziaczki, pisać,że wirtualnie mnie przytula itd. Za jakiś czas umówiliśmy się na spacer - też było bardzo miło.
Jego rodzice (bo mieszka z rodzicami) wyjechali na 2-tygodniowy urlop i wtedy zaprosił mnie na film do siebie. Też było fajnie - obejrzeliśmy, porozmawialiśmy. Tak było jeszcze kilka razy. Ciągle pisał,że jestem fajna, sympatyczna, że mnie lubi. Zaczął też pisać bardziej "odważne" teksty dotyczące relacji bardziej intymnych, a wręcz seksu. Brałam to wszystko za żarty, takie zwykłe wygłupianie się.