Obawa przed ciążą - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Obawa przed ciążą

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1

Temat: Obawa przed ciążą

Hej dziewczyny jestem tu nowa, więc na początku chciałabym powiedzieć coś o sobie. Mam na imię Mela mam 30 lat mieszkam na wsi. Od ponad 5 lat jestem mężatką, a od 4 mama chłopca. Jestem z wykształcenia nauczycielem choć nie pracuję w zawodzie. Zajmuję się w chwili obecnej domem i dzieckiem tak ustaliliśmy z mężem po ciężkich nocach z synkiem i różnych rodzinnych sytuacjach. Nie żałuję tej decyzji bo jestem zadowolona, że mogę zająć się dzieckiem domem i rodziną, a nasza sytuacja finansowa nam na to pozwala. Mały zaczął chodzić do przedszkola i świetnie się  odnalazł. Okres adaptacyjny przeszliśmy bez problemowo. A ja będąc pół dnia sama w domu rozmyślam o kolejnym dziecku. Mąż bardzo by chciał namawia mnie od 3 lat a ja mam obawy boję się poraz kolejny przez to przechodzić mimo że pierwszą ciążę wspominam dobrze czułam się super były małe miłości złe samopoczucie ale ogólnie nie było tak źle. Również poród był szybki i bez komplikacji o godz 12 byłam na porodówce o 12.50 zaczęłam rodzic a o 14.20 mały już był ze mną. W ciąży miałam cukrzycę ciążą i problemy z tarczycą. Po porodzie mieliśmy problem z karmieniem piersią potem zaczęła się żółtaczka, a gdy mały skończył 3 tygodnie zaczęły się kolki. Kolki trwały do 3 miesiąca życia malucha. Pierwsze 3 miesiące byłam wyczerpana psychicznie i fizycznie emocjonalnie. A mąż tego nie rozumiał nie okazywał mi wsparcia zainteresowania i też dlatego nie chce drugiego dziecka. Pamiętam wiele wieczór, dni chwil gdzie byliśmy sami a ojca dziecka z n