Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 43 ]

Temat: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Za 2 tygodnie pewnie cala lewica zdobedzie wladze,bo watpie,by Morawiecki zdobyl wystarczajaca ilosc glosow do stworzenia rzadu. Konfa tez jest bardziej po stronie lewicy. I co jestescie zadowoleni? Teraz pewnie zaczna wpuszczac nielegalnych islamskich imigrantow,a jeszcze jak Unia wprowadzi te zmiany,ze np nie bedzie prawa weta to juz wogole zobaczycie co sie bedzie w Polsce dzialo.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Ty Julka lepiej polityką się nie zajmuj, bo nie masz o niej pojęcia, sorry...

Nie pracujesz, masz dużo wolnego czasu, za naukę się weź, lepiej na tym wyjdziesz.

3

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
wieka napisał/a:

Ty Julka lepiej polityką się nie zajmuj, bo nie masz o niej pojęcia, sorry...

Nie pracujesz, masz dużo wolnego czasu, za naukę się weź, lepiej na tym wyjdziesz.

Mam duzo pojecia o polityce.  Dlaczego uwazasz, ze nie mam pojecia o polityce?

4

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:
wieka napisał/a:

Ty Julka lepiej polityką się nie zajmuj, bo nie masz o niej pojęcia, sorry...

Nie pracujesz, masz dużo wolnego czasu, za naukę się weź, lepiej na tym wyjdziesz.

Mam duzo pojecia o polityce.  Dlaczego uwazasz, ze nie mam pojecia o polityce?

Bo skupiasz się tylko na imigrantach umiejetbie ignorując inne kwestia.

Ja się cieszę smile

5

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:
wieka napisał/a:

Ty Julka lepiej polityką się nie zajmuj, bo nie masz o niej pojęcia, sorry...

Nie pracujesz, masz dużo wolnego czasu, za naukę się weź, lepiej na tym wyjdziesz.

Mam duzo pojecia o polityce.  Dlaczego uwazasz, ze nie mam pojecia o polityce?

Bo skupiasz się tylko na imigrantach umiejetbie ignorując inne kwestia.

Ja się cieszę smile

Dlaczego sie cieszysz?

6

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

Dlaczego uwazasz, ze nie mam pojecia o polityce?

Stwierdzenie

JuliaUK33 napisał/a:

Konfa tez jest bardziej po stronie lewicy.

Pokazuje, że wiesz niewiele o polskiej polityce.

7

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Legat napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

Dlaczego uwazasz, ze nie mam pojecia o polityce?

Stwierdzenie

JuliaUK33 napisał/a:

Konfa tez jest bardziej po stronie lewicy.

Pokazuje, że wiesz niewiele o polskiej polityce.

Bo to prawda z konfa oni sa niby neutralni, ale i tak bardziej trzymaja po stronie lewicy,bo pewnie widza, ze pis ma male szanse, wiec sie teraz beda podlizywac do lewicy, zeby tylko byc w rzadzie,a tak tez caly czas na lewice zle gadali

8

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

Mam duzo pojecia o polityce.  Dlaczego uwazasz, ze nie mam pojecia o polityce?

Bo skupiasz się tylko na imigrantach umiejetbie ignorując inne kwestia.

Ja się cieszę smile

Dlaczego sie cieszysz?

Cieszę się z konca rządów pisu.

9

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:

Bo skupiasz się tylko na imigrantach umiejetbie ignorując inne kwestia.

Ja się cieszę smile

Dlaczego sie cieszysz?

Cieszę się z konca rządów pisu.

A co niby dobrego zrobi tusk jezeli bedzie rzadzil i cala opozycja?

10

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

Dlaczego sie cieszysz?

Cieszę się z konca rządów pisu.

A co niby dobrego zrobi tusk jezeli bedzie rzadzil i cala opozycja?

A co dobrego zrobił pis przez te lata swoich rządow?

11 Ostatnio edytowany przez Legat (2023-11-15 13:47:58)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

A co niby dobrego zrobi tusk jezeli bedzie rzadzil i cala opozycja?

Pożyjemy zobaczymy. smile

12

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Legat napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

A co niby dobrego zrobi tusk jezeli bedzie rzadzil i cala opozycja?

Pożyjemy zobaczymy. smile

Ale przeciez tusk musial miec jakis program polityczny albo pomysly,ktore bedzie realizowal dla Polakow? To jakie to sa jego pomysly?

13 Ostatnio edytowany przez JuliaUK33 (2023-11-15 14:24:43)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:

Cieszę się z konca rządów pisu.

A co niby dobrego zrobi tusk jezeli bedzie rzadzil i cala opozycja?

A co dobrego zrobił pis przez te lata swoich rządow?

Dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie? Pis zrobil wiele dobrego np
1. Zatrzymal polityke nielegalnej imigrancji islamskiej
2. Wzmocnil wojsko
3. Pomogl wielu rodzinom
A co zrobil tusk za jego rzadow? Albo co zrobi tusk teraz?
Prawda jest taka,ze opozycja nie ma zadnego konkretnego programu dlatego nie wiecie co wymieniac. Ich jedyny program to likwidacja PIS

14

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

A co niby dobrego zrobi tusk jezeli bedzie rzadzil i cala opozycja?

A co dobrego zrobił pis przez te lata swoich rządow?

Dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie? Pis zrobil wiele dobrego np
1. Zatrzymal polityke nielegalnej imigrancji islamskiej
2. Wzmocnil wojsko
3. Pomogl wielu rodzinom
A co zrobil tusk za jego rzadow? Albo co zrobi tusk teraz?
Prawda jest taka,ze opozycja nie ma zadnego konkretnego programu dlatego nie wiecie co wymieniac. Ich jedyny program to likwidacja PIS

Poza migracją, to wiele powiedzieć nie umiesz.

Każdy w obliczu wojny w Ukrainie wzmocniłby wojsko.

A rodzinom to jak pomógł? Ja wiem, ze Ty myślisz głównie o socjalu, ale ten socjal w Polsce to się wcale ludziom nie podoba. Są inne rozwiązania wspierające rodziny, które nie wymagają sypania kasą. Więcej żłobków, dostep do porządnej opieki okołoporodowej, porządna edukacja.

Swoją drogą powinnaś wielbić Tuska właśnie, bo on chce dac dodatkowo 1500zł. Chociaż nie, bo to będzie tylko dla mam pracujących, ups.

15 Ostatnio edytowany przez Legat (2023-11-15 15:01:30)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

2. Wzmocnil wojsko

Kurła Julcia weź trochę poczytaj w danym temacie. Ogólnie to wyglądało tak. Przez pierwsze 6 lat rządów smacznie sobie spali, podobnie jak PO. Bo wojen w Europie miało już nie być. Wydatki na wojsko do wybuchu wojny były za rządów PO i PIS prawie identyczne. Gdy wybuchła wojna na Ukrainie przekazali masę sprzętu w ramach pomocy sąsiadowi. Chwała im za to, ale gdzie tu wzmocnienie wojska?
Na szybko i dla pokazania sprzętu na defiladach podpisano ogromne umowy ramowe. Co będzie z tym się działo nikt nie wie. Dla przykładu czołgi - nadal nie wiadomo jakie będą produkowane może Abramsy, może K2. Haubice te które przekazano na Ukrainę, chce się zastapić Koreańskimi, ale tu też nie wiadomo, podobno ma powstać  druga linia proedukacyjna Krabów za 5 lat. Helikoptery kupiono kilka, zamówiono masę ale tak ogólnie, nie wiadomo co z tym dalej ile tak naprawdę potrzeba i jakich. Co z uzbrojeniem. Co z amunicją. I tak można mnożyć. A ogólnie to wygląda tak, że może będzie kiedyś.
Jedyna za co mozna pochwalić, że jest to jakoś rozwijane i prowadzone to OPL (obrona przeciw lotnicza), ale tu też to dopiero na początkowym etapie. Ruska rakieta sobie przeleciała przez połowę Polski. Znaczy wesoło nie jest.
A co z organizacją wojska? A co ze szkoleniem? Co z wyposażeniem żołnierzy? Rzucono jak to PIS lubi robić 300 tys i ma naród bić brawo tak jak ty to czynisz.
Na nic im nie wystarczyło czasu, bo przespali kilka lat rządów. Do tego dominowała myśl, że to ma pomóc w wygraniu wyborów, a nie faktycznie wzmacniać wojsko.

16

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:

A co dobrego zrobił pis przez te lata swoich rządow?

Dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie? Pis zrobil wiele dobrego np
1. Zatrzymal polityke nielegalnej imigrancji islamskiej
2. Wzmocnil wojsko
3. Pomogl wielu rodzinom
A co zrobil tusk za jego rzadow? Albo co zrobi tusk teraz?
Prawda jest taka,ze opozycja nie ma zadnego konkretnego programu dlatego nie wiecie co wymieniac. Ich jedyny program to likwidacja PIS

Poza migracją, to wiele powiedzieć nie umiesz.

Każdy w obliczu wojny w Ukrainie wzmocniłby wojsko.

A rodzinom to jak pomógł? Ja wiem, ze Ty myślisz głównie o socjalu, ale ten socjal w Polsce to się wcale ludziom nie podoba. Są inne rozwiązania wspierające rodziny, które nie wymagają sypania kasą. Więcej żłobków, dostep do porządnej opieki okołoporodowej, porządna edukacja.

Swoją drogą powinnaś wielbić Tuska właśnie, bo on chce dac dodatkowo 1500zł. Chociaż nie, bo to będzie tylko dla mam pracujących, ups.

Tak wam tusk da te pieniadze tak.samo jak.wam wiek emerytalny mial obnizyc

17

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Julka, a czym Ty się przejmujesz jak Ty w UK mieszkasz?

18 Ostatnio edytowany przez JuliaUK33 (2023-11-15 18:11:07)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
CatLady napisał/a:

Julka, a czym Ty się przejmujesz jak Ty w UK mieszkasz?

No,ale mam rodzine w Polsce, znajomych plus tez kiedys bym chciala wrocic do kraju

19

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:
CatLady napisał/a:

Julka, a czym Ty się przejmujesz jak Ty w UK mieszkasz?

No,ale mam rodzine w Polsce, znajomych plus tez kiedys bym chciala wrocic do kraju

Zanim tu wrócisz to wladza się 20x zmieni, a problemy będa inne.
Lykasz propagandę pisu jak pelikan.

20

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:
CatLady napisał/a:

Julka, a czym Ty się przejmujesz jak Ty w UK mieszkasz?

No,ale mam rodzine w Polsce, znajomych plus tez kiedys bym chciala wrocic do kraju

Zanim tu wrócisz to wladza się 20x zmieni, a problemy będa inne.
Lykasz propagandę pisu jak pelikan.

Jaka propagande?

21

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

No,ale mam rodzine w Polsce, znajomych plus tez kiedys bym chciala wrocic do kraju

Zanim tu wrócisz to wladza się 20x zmieni, a problemy będa inne.
Lykasz propagandę pisu jak pelikan.

Jaka propagande?

Nie wiesz, co to propaganda?

22

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

Tak wam tusk da te pieniadze tak.samo jak.wam wiek emerytalny mial obnizyc

I taką mam nadzieję że następny rząd nikomu nic nie da. Mam nadzieję że czas socjalnych pasożytów takich jak ty właśnie dobiegł końca i przyjdzie czas że weźmiecie się za pracę. Żaden rząd nie ma swoich pieniędzy. Nie ma ich Kaczyński i nie będzie miał Tusk. Dla Ciebie to pewnie zaskoczenie ale zapewniam że tak jest. Wszystko co ma rząd to zabiera obywatelom. I teraz prosty przykład. Dawniej za Tuska płaciłem składki ok 800zł a teraz ponad 2 tyś przy jednosobowej działalności. Tak właśnie wygląda pisowska pomoc rodzinie,pomoc uczciwie pracującym. 
Wiek emerytalny...podwyższenie wieku  jest nieuniknione. Coraz więcej emerytów a coraz mniej ludzi pracujących. I to się stanie prędzej czy później mimo tego co mówi pisowska propaganda.
Cieszę się że PIS przegrał...Cieszę się że skończy się obrażanie innych ludzi,skończy się ta pogarda dla inaczej myślących i skończy się narzucanie swojej wizji świata i każdy będzie mógł żyć jak chce i mieszkać w hotelu z panną która nie jest jego żoną...Bo tego ta średniowieczna ciemnota tez chciała zabronić. A czy za Tuska będzie lepiej? No nie będzie ale będzie normalniej..

23

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

Pis zrobil wiele dobrego np
3. Pomogl wielu rodzinom

Pieniędzmi podatników! Zabierając np. mi - młodej, bezdzietnej osobie prowadzącej działalność gospodarczą.
Jeszcze nigdy ZUS i podatki nie były tak wysokie. I oczywiście ceny i usługi.
Nie po to zapierdalam prawie do nocy, żeby karmić cudze dzieci.

24

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Rafał Poznań napisał/a:

Wszystko co ma rząd to zabiera obywatelom. I teraz prosty przykład. Dawniej za Tuska płaciłem składki ok 800zł a teraz ponad 2 tyś przy jednosobowej działalności. Tak właśnie wygląda pisowska pomoc rodzinie,pomoc uczciwie pracującym. .

O patrz, ubiegłeś mnie smile

25

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
madoja napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

Pis zrobil wiele dobrego np
3. Pomogl wielu rodzinom

Pieniędzmi podatników! Zabierając np. mi - młodej, bezdzietnej osobie prowadzącej działalność gospodarczą.
Jeszcze nigdy ZUS i podatki nie były tak wysokie. I oczywiście ceny i usługi.
Nie po to zapierdalam prawie do nocy, żeby karmić cudze dzieci.

A myslisz, ze jak bedzie tusk rzadzil to nie bedziesz podatkow placic?

26 Ostatnio edytowany przez JuliaUK33 (2023-11-15 23:00:49)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Rafał Poznań napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

Tak wam tusk da te pieniadze tak.samo jak.wam wiek emerytalny mial obnizyc

I taką mam nadzieję że następny rząd nikomu nic nie da. Mam nadzieję że czas socjalnych pasożytów takich jak ty właśnie dobiegł końca i przyjdzie czas że weźmiecie się za pracę. Żaden rząd nie ma swoich pieniędzy. Nie ma ich Kaczyński i nie będzie miał Tusk. Dla Ciebie to pewnie zaskoczenie ale zapewniam że tak jest. Wszystko co ma rząd to zabiera obywatelom. I teraz prosty przykład. Dawniej za Tuska płaciłem składki ok 800zł a teraz ponad 2 tyś przy jednosobowej działalności. Tak właśnie wygląda pisowska pomoc rodzinie,pomoc uczciwie pracującym. 
Wiek emerytalny...podwyższenie wieku  jest nieuniknione. Coraz więcej emerytów a coraz mniej ludzi pracujących. I to się stanie prędzej czy później mimo tego co mówi pisowska propaganda.
Cieszę się że PIS przegrał...Cieszę się że skończy się obrażanie innych ludzi,skończy się ta pogarda dla inaczej myślących i skończy się narzucanie swojej wizji świata i każdy będzie mógł żyć jak chce i mieszkać w hotelu z panną która nie jest jego żoną...Bo tego ta średniowieczna ciemnota tez chciała zabronić. A czy za Tuska będzie lepiej? No nie będzie ale będzie normalniej..

A co jak kiedys stracisz prace? Sam bedziesz potrzebowac pomocy a jej nie dostaniesz?. Popatrz na kraje wysokorozwinete jest tam socjal dosc wysoki, a patrz na kraje trzeciego swiata tam rzady maja gdzies obywateli i ludzie musza zapierdzielac caly dzien za miske ryzu. Tak tusk wam zrobi zabiera zasilki i kaze ciezko zapierdzielac od rana do nocy, a sam bedzie siedzial za stolkiem i cala lewica bedzie zyla za wasze podatki

27

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

A czyli PIS zabieral pieniadze podatknikom i rozdawal rodzinom, a lewica tez bedzie zabierac podatnikom i rozdawac sobie

28

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Bardzo się cieszę, ze Tusk wygrał. Bardzo.

29

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Ja tam się nie cieszę, bo towarzystwo, które wygrało wybory podpisze z Unią umowę likwidującą jakiekolwiek możliwości sprzeciwu wobec decyzji z Brukseli i Berlina. Widocznie miliony ludzi po tej stronie Odry mają w dupie likwidację państwa polskiego jako takiego, bo takie będą konsekwencje.

30 Ostatnio edytowany przez Lucyfer666 (2023-11-16 00:02:08)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
madoja napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

Pis zrobil wiele dobrego np
3. Pomogl wielu rodzinom

Pieniędzmi podatników! Zabierając np. mi - młodej, bezdzietnej osobie prowadzącej działalność gospodarczą.
Jeszcze nigdy ZUS i podatki nie były tak wysokie. I oczywiście ceny i usługi.
Nie po to zapierdalam prawie do nocy, żeby karmić cudze dzieci.

Więc jedziemy.
Nie pieniędzy podatników, bo akurat 500+ doskonale się zwracało w podatkach, dlatego właśnie nie trzeba realnie podnosić podatków.
Plus - państwo jest emitentem pieniądza, co jest podstawą wiedzy nt. polityki monetarnej.

2. A z czego jest ZUS wysoki?
Bo wiesz - jako osoba prowadząca działalność raczej łatwo wiedzieć, że mamy tutaj dwie sprzeczności - pracownik chce lepiej zarabiać, przedsiębiorca mniej płacić i zazwyczaj tutaj to jedni otrzymują kosztem drugiego.
Podatki owszem - Polski Ład został całkowicie spartolony w realizacji, ale poruszył bardzo dobry problem... bo osoby prowadzące działalność przyzwyczaiły się do regresywnego systemu, ale nawet teraz chętnie by robiły dobrze osobom, które zarabiają miliony, a mają największe ulgi podatkowe.

3. Jeżeli biznes jest nisko efektywny to najlepszy czas, żeby się przebranżowić, bo najwyraźniej kierunek branży się wypalił, zwłaszcza po dynamicznych zmianach na rynkach w czasie pandemii.

Dane, dane, dane.

assassin napisał/a:

Ja tam się nie cieszę, bo towarzystwo, które wygrało wybory podpisze z Unią umowę likwidującą jakiekolwiek możliwości sprzeciwu wobec decyzji z Brukseli i Berlina. Widocznie miliony ludzi po tej stronie Odry mają w dupie likwidację państwa polskiego jako takiego, bo takie będą konsekwencje.

Fajnolibki niepotrafiące patrzeć poza swoją kawusię i krótkoterminowe korzyści?
Nowe, nie znałem...

31

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

A czyli PIS zabieral pieniadze podatknikom i rozdawal rodzinom, a lewica tez bedzie zabierac podatnikom i rozdawac sobie

Nie no, bo PIS to wcale sobie nie rozdawał xD
Julka, w jakim świecie Ty żyjesz. Bo ja kojarzę przynajmniej 2 wieksze protesty od 2020 o to, że ludziom podnieśli podatki, a sobie popodnosili wypłaty.

32

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

...................... I co jestescie zadowoleni?..........

Bardzo jestem zadowolona z głosowania Polaków, że PIS odchodzi od ŻŁOBA
Smutne, jakie długi zostawiają i rozwaloną całą BUDŻETÓWKĘ i skłócony i zastraszony Naród.

Julka jak Ci było tak dobrze z PIS-em to dlaczego zwiałaś z Polski.

33

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

...................... I co jestescie zadowoleni?..........

Bardzo jestem zadowolona z głosowania Polaków, że PIS odchodzi od ŻŁOBA
Smutne, jakie długi zostawiają i rozwaloną całą BUDŻETÓWKĘ i skłócony i zastraszony Naród.

Julka jak Ci było tak dobrze z Kaczyńskim to dlaczego zwiałaś z Polski.

34 Ostatnio edytowany przez Tamiraa (2023-11-16 08:55:13)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
JuliaUK33 napisał/a:

Zeraz pewnie zaczna wpuszczac nielegalnych islamskich imigrantow,a jeszcze jak Unia wprowadzi te zmiany,ze np nie bedzie prawa weta to juz wogole zobaczycie co sie bedzie w Polsce dzialo.

A co się dzieje teraz? Przyjmowane było sporo  imigrantów, a wśród nich przestępcy (Coraz więcej  przemytników to obywatele Ukrainy. Kresy.pl, Ukraińcy pobili Polaka, Gazeta Nowodworska, Bili, dusili i porzucili w lesie. Ukraińcy napadli na Polaka. Radio Poznań).

35

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
evada napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

...................... I co jestescie zadowoleni?..........

Bardzo jestem zadowolona z głosowania Polaków, że PIS odchodzi od ŻŁOBA
Smutne, jakie długi zostawiają i rozwaloną całą BUDŻETÓWKĘ i skłócony i zastraszony Naród.

No z taką mentalnością to zachodniego poziomu gospodarki nie zbudujemy.
Jak akurat cokolwiek dobrze PiSowi wyszło, to właśnie efektywniejsze zarządzanie gospodarką i bardzo dobra konduncja finansów publicznych.
A dług mimo dwóch największych kryzysów mamy pod kontrolą w normie. Polecam poznać dane, w ramach większej wiarygodności dla niektórych, z eurostatu.

36

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lucyfer666 napisał/a:

Jak akurat cokolwiek dobrze PiSowi wyszło, to właśnie efektywniejsze zarządzanie gospodarką i bardzo dobra konduncja finansów publicznych.
A dług mimo dwóch największych kryzysów mamy pod kontrolą w normie. Polecam poznać dane, w ramach większej wiarygodności dla niektórych, z eurostatu.

Bo niewiele robił. smile A każde jego działanie było uwarunkowane tym, ile można się na tym nachapać. Wszystkie wielkie projekty infrastrukturalne elektrownie atomowe, CPK, port kontenerowy i pływający gazowy - bardziej w planach niż w realizacji. Co do statystyk to każdy wyciąga jakie mu pasują do jego tez. Zdaje się najczęściej przedstawiane są te porównujące stan gospodarki teraz do tego z pandemii i pokazywanie jakie to ogromne odbicie nastąpiło. smile

37

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
evada napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

...................... I co jestescie zadowoleni?..........

Bardzo jestem zadowolona z głosowania Polaków, że PIS odchodzi od ŻŁOBA
Smutne, jakie długi zostawiają i rozwaloną całą BUDŻETÓWKĘ i skłócony i zastraszony Naród.

Julka jak Ci było tak dobrze z Kaczyńskim to dlaczego zwiałaś z Polski.

No wlasnie ja zwialam za czasow tuska

38

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Legat napisał/a:
Lucyfer666 napisał/a:

Jak akurat cokolwiek dobrze PiSowi wyszło, to właśnie efektywniejsze zarządzanie gospodarką i bardzo dobra konduncja finansów publicznych.
A dług mimo dwóch największych kryzysów mamy pod kontrolą w normie. Polecam poznać dane, w ramach większej wiarygodności dla niektórych, z eurostatu.

Bo niewiele robił. smile A każde jego działanie było uwarunkowane tym, ile można się na tym nachapać. Wszystkie wielkie projekty infrastrukturalne elektrownie atomowe, CPK, port kontenerowy i pływający gazowy - bardziej w planach niż w realizacji. Co do statystyk to każdy wyciąga jakie mu pasują do jego tez. Zdaje się najczęściej przedstawiane są te porównujące stan gospodarki teraz do tego z pandemii i pokazywanie jakie to ogromne odbicie nastąpiło. smile

Tak, tak, tak tongue
Wszak wiadomo - kiedy naszym wychodzą na plus to dobrze, kiedy innym, to cholerne kombinatory tongue
Serio bawią mnie te fikołki, kiedy fakty są, jakie są i propaganda szerzona przez ludzi z instytucji typu FOR tego nie zmieni.

39

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Legat napisał/a:
Lucyfer666 napisał/a:

Jak akurat cokolwiek dobrze PiSowi wyszło, to właśnie efektywniejsze zarządzanie gospodarką i bardzo dobra konduncja finansów publicznych.
A dług mimo dwóch największych kryzysów mamy pod kontrolą w normie. Polecam poznać dane, w ramach większej wiarygodności dla niektórych, z eurostatu.

Bo niewiele robił. smile A każde jego działanie było uwarunkowane tym, ile można się na tym nachapać. Wszystkie wielkie projekty infrastrukturalne elektrownie atomowe, CPK, port kontenerowy i pływający gazowy - bardziej w planach niż w realizacji. Co do statystyk to każdy wyciąga jakie mu pasują do jego tez. Zdaje się najczęściej przedstawiane są te porównujące stan gospodarki teraz do tego z pandemii i pokazywanie jakie to ogromne odbicie nastąpiło. smile

Tak, tak, tak tongue
Wszak wiadomo - kiedy naszym wychodzą na plus to dobrze, kiedy innym, to cholerne kombinatory tongue
Serio bawią mnie te fikołki, kiedy fakty są, jakie są i propaganda szerzona przez ludzi z instytucji typu FOR tego nie zmieni.

A co do 'niewiele' zrobił to akurat się nie zgodzę.
Szkoda tylko, że z atomem poszli wtedy, kiedy geopolityka pasa zacisnęła, bo sektor energetyczny to porażka wszystkich rządów 3RP.

40

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
Lucyfer666 napisał/a:

Szkoda tylko, że z atomem poszli wtedy, kiedy geopolityka pasa zacisnęła, bo sektor energetyczny to porażka wszystkich rządów 3RP.

A może przyjaciele z USA na nas to w końcu wymogli. smile Bo UE się oszukiwało i pokazywało, że przecież zarządy od elektrowni atomowej działają od ponad 20 lat. smile

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Po 5-tym mogę się wypowiedzieć, czy może występować w cyrku politycznym.

42 Ostatnio edytowany przez assassin (2023-12-25 22:49:54)

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?
evada napisał/a:
JuliaUK33 napisał/a:

...................... I co jestescie zadowoleni?..........

Bardzo jestem zadowolona z głosowania Polaków, że PIS odchodzi od ŻŁOBA
Smutne, jakie długi zostawiają i rozwaloną całą BUDŻETÓWKĘ i skłócony i zastraszony Naród.

Julka jak Ci było tak dobrze z PIS-em to dlaczego zwiałaś z Polski.

Dług za Rudego na przyszły rok zostanie zwiększony, także tego... lol

43

Odp: Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Dobrze,ze mieszkam w Anglii to was chociaz poinformuje jak cos waznego sie bedzie dziac w Polsce, bo tak same malo wazne pierdoly wam beda wpuszczac w TV

Posty [ 43 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Cieszycie sie,ze tusk bedzie rzadzil?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2024